Profesionální MBA pro manažery a podnikatele
Charakteristika oboru
Sledujeme aktuální proměny v oblasti moderního managementu, na které okamžitě reagujeme. I ty nejnovější postupy se tak stávají součástí naší vysokoškolské výuky. Naši studenti mají vždy náskok před ostatními.
Našim primárním cílem je poskytnout současným i budoucím manažerům a podnikatelům vzdělání, které předurčí jejich inovativní a progresivní přístup k podnikatelské činnosti.
Rozvíjejte své schopnosti. Nerezignujte na možnost Vašeho dalšího vzdělávání, absolvujte jedinečný roční MBA program pro manažery a podnikatele, který
- je garantován VŠPP, oceníte kvalitu a úroveň studia
- respektuje vysoké pracovní nasazení i osobní závazky, vystudujete do 1 roku
- respektuje specifické potřeby vzdělávání, zvolíte si vlastní volitelné moduly
- respektuje individuální potřeby, využijete profesionálního kouče a rozvinete své měkké dovednosti
Délka studia
1 rokForma studia
kombinovanáMísto studia
Začátek studia
únor 2018Cena investice do vzdělání
Absolventi 69.900,- bez DPH (84 579,- včetně DPH)
Standardní cena 89.900,- bez DPH (108 779,- včetně DPH)
Přijímací řízení
Přijímací řízení je zahájeno na základě vyplnění elektronické přihlášky k profesnímu vzdělávání v informačním systému školy (UIS), který je zpřístupněn na webových stránkách školy. Následně uchazeči o studium doručí níže uvedené přílohy
- strukturovaný životopis
- ověřenou kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
Předpoklady pro přijetí
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou a 5 let praxe na manažerské pozici nebo
- ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském stupni studia a 3 roky praxe na manažerské pozici
Cílová profese
MBA je rozšířením a doplněním pro podnikatele, manažery a pracovníky státní správy, kteří potřebují pro řízení firmy a kariérní postup specifické vzdělání. Titul MBA je v České republice udělován jako neakademický profesní titul, psaný za jménem.
Nejedná se tudíž o náhradu vysokoškolského vzdělání (ať již bakalářského, magisterského či doktorského stupně), ale o celoživotní kariérní vzdělávání, které toto vysokoškolské studium vhodně doplňuje a dále rozšiřuje.
Jedná se o ideální profesní vzdělávání všech řídících pracovníků, ať již aspirantů na manažerské pozice nebo lidí, kteří již jako manažeři působí. Toto vzdělání jistě ocení také samostatní podnikatelé či pracovníci ve státní správě.
Executive MBA pro manažery a podnikatele
Charakteristika oboru
Profesní vzdělávání MBA je rozšířené vzdělávání pro manažery v oblasti praktického managementu. Vzdělávací program MBA Strategické řízení pro manažery a podnikatele poskytuje vzdělávání moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníkem a navazování nových kontaktů v oblasti profesní praxe. Praktický management znamená aplikaci znalostí přímo do praxe – cílem je řešení konkrétní situace v oblasti strategického řízení ve Vaší firmě.
Vzdělávací Program MBA Strategické řízení pro manažery a podnikatele vychází z konceptu hierarchie firemních strategií s vazbou na strategické podnikatelské jednotky.
Délka studia
Jeden rokForma studia
Kombinovaná forma výukyMísto studia
Bratislava , Tomašikova 20
Začátek studia
ŘíjenCena investice do vzdělání
Jednorázová platba: 4460 EUR s DPH
Dvě splátky: po 2342 EUR s DPH
10 splátek: po 491 EUR s DPH
Přijímací řízení
Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE
Předpoklady pro přijetí
Vzdělávací program MBA je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníky, kteří chtějí získat konkurenční výhodu.
Cílová profese
Zvýšení konkurenceschopnosti, výkonnosti a bezpečnosti firmy rozvojem lidských zdrojů v oblasti strategického myšlení s využíváním efektivních metod a technik strategického řízení.
Infolinka pro uchazeče
Tel: +421 911 478 99
Tel: +421 2 6820 362
Dostupnosť infolinky v pracovné dni: 9:00-15:00
E-mail: miriama.cizmarova@paneurouni.com
Rozvoj lidských zdrojů – MBA
Charakteristika oboru
Profesní vzdělávání MBA je rozšířené vzdělávání pro manažery v oblasti praktického managementu. Vzdělávací program MBA Rozvoj lidských zdrojů poskytuje vzdělávaní moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníky a navazování nových kontaktů v oblasti profesní praxe. Praktický management znamená aplikaci znalostí přímo do praxe – cílem je řešení konkrétní situace v oblasti strategického řízení ve vaší firmě.
Vzdělávací program MBA Rozvoj lidských zdrojů je jedinečným programem, který je zaměřený na lidské zdroje a jejich rozvoj. Nabízí moderní metody a techniky rozvoje lidských zdrojů, které umožňují zvýšit kvalitu a potenciál lidských zdrojů ve firmě.
Obsahem všech modulu je vysvětlení základních pojmů, metod a technik v oblasti práva, praktická analýza vybraných právních problémů a diskuze o implementaci v prostředí jednotlivých firem účastníků kurzu. Správnost řešení a postupu si ověříte diskusemi a konzultacemi.
Délka studia
Jeden rok, intenzívní studium: 6 měsícůForma studia
Kombinovaná forma výuky probíhá v průběhu víkendu (SO,NE), přednášky jsou 1x za měsíc.Místo studia
Bratislava , Tomašikova 20
Začátek studia
Únor 2017Cena investice do vzdělání
4.999€ ( s DPH) (135 083,- Kč)– základní cena vzdělávacího programu
5.999€ (s DPH) (162 105,- Kč) – cena vzdělávacího programu v případě absolvování Modulu 4: Systematické vzdělávání a profesní rozvoj, kariérní management, podmínky pro rozvoj HR ve Velké Británii
Přijímací řízení
Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE
Předpoklady pro přijetí
Vzdělávací program MBA Rozvoj lidských zdrojů je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníky, kteří chtějí získat konkurenční výhodu v oblasti HR.
Cílová profese
Zvýšení konkurenceschopnosti, výkonnosti a bezpečnosti firmy rozvojem lidských zdrojů. Rozvoj lidských zdrojů je specifickou složkou řízení lidských zdrojů, zaměřenou na systematický profesní růst a rozvoj lidských zdrojů, vytváření strategií a podmínek rozvoje včetně koncipování moderních podpůrných a motivačních programů pro rozvoj pracovníků.
Rozsah vzdělávacího programu
1). Kurz se skládá z následujících 6 modulů, každý v rozsahu 16 hodin přímé výuky:
Modul 1: Strategické vedení a rozvoj lidských zdrojů
Modul 2: Strategické řízení inovací
Modul 3: Kreativní a znalostní managementu
Modul 4: Systematické vzdělávání a profesní rozvoj, kariérní management, podmínky pro rozvoj HR
Modul 5: Rozvoj kompetencí osobního managementu (výcvik)
Modul 6: Business koučing a koučovací přístupy
2). 2 hodiny konzultací při přípravě závěrečné práce v spolupráci s vedoucím práce
Poznámka: Modul 4 je v případě zájmu možné absolvovat ve Velké Británii, kde je organizovaný ve spolupráci Staffordshire University. V tomto případě probíhá výuka v anglickém jazyce. Studentům je zabezpečená doprava a ubytování, které není zahrnuté v základní ceně programu
Studijní materiál
Zahrnutý v ceně vzdělávacího programu – ke každému modulu student obdrží studijní materiály v tištěné formě včetně prezentace a odborné publikace.
Garanti vzdělávacího programu
Mgr. Ladislav Koubek, MBA
PhDr. Petr Krajáč, Ph.D.
Mgr. David Kryštof
Způsob ukončení vzdělávacího programu
Úspěšná obhajoba závěrečné práce formou prezentace a zodpovězení otázek členů komise.
Závěrečná práce obsahuje analýzu konkrétního právního problému s návrhem konkrétních opatření a postupu implementace. Rozsah práce je 20 stran formátu A4 (cca. 6.000 slov).
Hodnocení závěrečné práce je slovní, celkové výsledné hodnocení je „Absolvoval“/“Neabsolvoval“.
Pro úspěšné absolvování programu je potřebné osobně se zúčastnit na min. 70% výuky.
Poznámka: V ceně studia je zahrnutá možnost opakovat obhajobu závěrečné práce v případě získaní hodnocení „Neabsolvoval“.
Osvědčení o ukončení vzdělávacího programu
Certifikát – bude předaný po úspěšném ukončení vzdělávacího programu
Termín a čas konání vzdělávacího programu
11.2. 2017 (sobota)
8:00- 9:00 – Úvod do programu
9:00 – 17:00 – Modul 1: Strategické vedení a rozvoj lidských zdrojů
12.2. 2017 (neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 1: Strategické vedení a rozvoj lidských zdrojů
18.3. 2017 a 19. 3. 2017 (sobota + neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 2: Strategické řízení inovací
29.4. 2017 a 30.4. 2017 (sobota + neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 4: Systematické vzdělávání a profesní rozvoj, kariérní management, podmínky pro rozvoj HR
(V případě Modulu 4: Systematické vzdělávání a profesní rozvoj, kariérní management, podmínky pro rozvoj HR ve Velké Británii : 28.4. 2017 – 30.4. 2017 od 9:00 – 17:00)
20.5. 2017 a 21.5. 2017 (sobota + neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 3: Kreativní a znalostní management
17.6. 2017 a 18.6. 2017 (sobota + neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 5: Rozvoj kompetencí osobního managementu (výcvik)
15.7.2017 a 16.7. 2017 (sobota + neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 6: Business koučing a koučovací přístupy
9.9. 2017
9:00 – 17:00 – Obhajoba závěrečné práce
11.11. 2017
9:00 – 17:00 – Obhajoba závěrečné práce
Poznámka: V průběhu výuky je účastníkům vzdělávacího programu k dispozici občerstvení včetně obědu.
Základy rozvoje lidských zdrojů – MBA
Charakteristika oboru
Profesní vzdělávání MBA je rozšířené vzdělávání pro manažery v oblasti praktického managementu. Vzdělávací program MBA Základy rozvoje lidských zdrojů poskytuje vzdělávaní moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníky a navazování nových kontaktů v oblasti profesní praxe. Praktický management znamená aplikaci znalostí přímo do praxe – cílem je řešení konkrétní situace v oblasti strategického řízení ve vaší firmě.
Vzdělávací program MBA Základy rozvoje lidských zdrojů je jedinečným programem, který je zaměřený na lidské zdroje a jejich rozvoj. Nabízí moderní metody a techniky rozvoje lidských zdrojů, které umožňují zvýšit kvalitu a potenciál lidských zdrojů ve firmě.
Obsahem všech modulu je vysvětlení základních pojmů, metod a technik v oblasti práva, praktická analýza vybraných právních problémů a diskuze o implementaci v prostředí jednotlivých firem účastníků kurzu. Správnost řešení a postupu si ověříte diskusemi a konzultacemi.
Délka studia
Jeden rok, intenzívní studium: 6 měsícůForma studia
Kombinovaná forma výuky probíhá v průběhu víkendu (SO,NE), přednášky jsou 1x za měsíc.Místo studia
Bratislava , Tomašikova 20
Začátek studia
Říjen 2016Cena investice do vzdělání
2.999€ ( s DPH) (81 020,- Kč)
Přijímací řízení
Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE
Předpoklady pro přijetí
Vzdělávací program MBA Základy rozvoje lidských zdrojů je určený pro manažéry, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníky, kteří chtějí získat konkurenční výhodu v oblasti HR.
Cílová profese
Zvýšení konkurenceschopnosti, výkonnosti a bezpečnosti firmy rozvojem lidských zdrojů. Rozvoj lidských zdrojů je specifickou složkou řízení lidských zdrojů, zaměřenou na systematický profesní růst a rozvoj lidských zdrojů, vytváření strategií a podmínek rozvoje včetně koncipování moderních podpůrných a motivačních programů pro rozvoj pracovníků.
Rozsah vzdělávacího programu
1). Kurz se skládá z následujících 6 modulů, každý v rozsahu 8 hodin přímé výuky:
Modul 1: Strategické vedení a rozvoj lidských zdrojů
Modul 2: Strategické řízení inovací
Modul 3: Kreativní a znalostní managementu
Modul 4: Systematické vzdělávání a profesní rozvoj, kariérní management, podmínky pro rozvoj HR
Modul 5: Rozvoj kompetencí osobního managementu (výcvik)
Modul 6: Business koučing a koučovací přístupy
2). 2 hodiny konzultací při přípravě závěrečné práce v spolupráci s vedoucím práce
Studijní materiál
Zahrnutý v ceně vzdělávacího programu – ke každému modulu student obdrží studijní materiály v tištěné formě včetně prezentace a odborné publikace.
Garanti vzdělávacího programu
Mgr. Ladislav Koubek, MBA
PhDr. Petr Krajáč, Ph.D.
Mgr. David Kryštof
Způsob ukončení vzdělávacího programu
Úspěšná obhajoba závěrečné práce formou prezentace a zodpovězení otázek členů komise.
Závěrečná práce obsahuje analýzu konkrétního právního problému s návrhem konkrétních opatření a postupu implementace. Rozsah práce je 20 stran formátu A4 (cca. 6.000 slov).
Hodnocení závěrečné práce je slovní, celkové výsledné hodnocení je „Absolvoval“/“Neabsolvoval“.
Pro úspěšné absolvování programu je potřebné osobně se zúčastnit na min. 70% výuky.
Poznámka: V ceně studia je zahrnutá možnost opakovat obhajobu závěrečné práce v případě získaní hodnocení „Neabsolvoval“.
Osvědčení o ukončení vzdělávacího programu
Certifikát – bude předaný po úspěšném ukončení vzdělávacího programu
Právo pro manažery – LL.M.
Charakteristika oboru
Profesní vzdělávaní, vycházející z LLM je rozšířené vzdělávání pro manažery v oblasti aplikování práva v praktické oblasti managementu.
Vzdělávací program LLM Právo pro manažery poskytuje studentům vzdělávání moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníky a navazování nových kontaktů v oblasti profesní praxe.
Výuka je vedená se zřetelem na to, že i když manažeři přicházejí ve své profesi do styku s různými právními odvětvími, tak sami nemusí být právníky, avšak neznalost právního povědomí může mít také různé finanční následky pro společnosti, které řídí.
Obsahem všech modulů je vysvětlení základních pojmů, metod a technik v oblasti práva, praktická analýza vybraných právních problémů a diskuse o implementaci v prostředí jednotlivých firem účastníků kurzu. Správnost řešení a postupů si ověříte diskusemi a konzultacemi.
Délka studia
Jeden rok, intenzívní studium: 6 měsícůForma studia
Kombinovaná forma výuky probíhá v průběhu víkendu (SO,NE), přednášky jsou 1x za měsíc.Místo studia
Bratislava , Tomašikova 20
Začátek studia
Únor 2017Cena investice do vzdělání
4.999€ ( s DPH) (135 083,- Kč)– základní cena vzdělávacího programu
5.999€ (s DPH) (162 105,- Kč) – cena vzdělávacího programu v případě absolvování Modulu 6: Firma, právo, etika ve Velké Británii
Přijímací řízení
Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE
Předpoklady pro přijetí
Vzdělávací program LLM Právo pro manažery je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníků, kteří chtějí získat konkurenční výhodu.
Cílová profese
Vzdělávací program LLM Právo pro manažery je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníků, kteří chtějí získat konkurenční výhodu.
Rozsah vzdělávacího programu
1). Kurz je sestaven z následujících 6 modulů, každý v rozsahu 16 hodin přímé výuky:
Modul 1: Úvod do práva a právní teorie
Modul 2: Právní aspekty řízení lidských zdrojů
Modul 3: Právní aspekty řízení financí
Modul 4: Řízení právní infrastruktury firmy
Modul 5: Právní aspekty řízení marketingu
Modul 6: Firma, právo a etika
Poznámka: Modul 6 Firma, právo a etika je v případě zájmu možné absolvovat ve Velké Británii, kde je organizovaný ve spolupráci Staffordshire University. V tomto případě probíhá výuka v anglickém jazyce. Studentům je zabezpečená doprava a ubytování, které není zahrnuté v základní ceně programu
2). 4 hodiny konzultace při přípravě závěrečné práce ve spolupráci s vedoucím práce
Studijní materiál
Zahrnutý v ceně vzdělávacího programu – ke každému modulu student obdrží studijní materiály v tištěné formě včetně prezentace a odborné publikace.
Garanti vzdělávacího programu
Havlíček Jan, JUDr.
Žák Pavel, JUDr.
Řihák Marek, Ing.
Ondrůšek Čestmír, JUDr. Ing., Ph.D.
Dobřichovský Tomáš, JUDr., Ph.D.
Způsob ukončení vzdělávacího programu
Úspěšná obhajoba závěrečné práce formou prezentace a zodpovězení otázek členů komise.
Závěrečná práce obsahuje analýzu konkrétního právního problému s návrhem konkrétních opatření a postupu implementace. Rozsah práce je 20 stran formátu A4 (cca. 6.000 slov).
Hodnocení závěrečné práce je slovní, celkové výsledné hodnocení je „Absolvoval“/“Neabsolvoval“.
Pro úspěšné absolvování programu je potřebné osobně se zúčastnit na min. 70% výuky.
Poznámka: V ceně studia je zahrnutá možnost opakovat obhajobu závěrečné práce v případě získaní hodnocení „Neabsolvoval“.
Osvědčení o ukončení vzdělávacího programu
Certifikát – bude předaný po úspěšném ukončení vzdělávacího programu
Termín a čas konání
18.2.2017 (sobota)
8:00- 9:00 – Úvod do programu
9:00 – 17:00 – Modul 1: Úvod do práva a právní teorie
19.2.2017 (neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 1: Úvod do práva a právní teorie
25.3. 2017 a 26.3. 2017 (sobota + neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 2: Právní aspekty řízení lidských zdrojů
29.4. 2017 a 30.4. 2017 (sobota + neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 6: Firma, právo a etika
(V případe konání Modul 6: Firma, právo a etika
ve Velké Británii : 28.4. 2017 – 30.4. 2017 od 9:00 – 17:00)
27.5. 2017 a 28.5. 2017 (sobota + neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 3: Právní aspekty řízení financí
24.6. 2017 a 25.6. 2017 (sobota + neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 4: Řízení právní infrastruktury firmy
8.7. 2017 a 9.7. 2017 (sobota + neděle)
9:00 – 17:00 – Modul 5: Právní aspekty řízení marketingu
9.9. 2017
9:00 – 17:00 – Obhajoba závěrečné práce
11.11. 2017
9:00 – 17:00 – Obhajoba závěrečné práce
Poznámka: V průběhu výuky je účastníkům vzdělávacího programu k dispozici občerstvení včetně obědu.
Minimální počet účastníků vzdělávacího programu
10
Poznámka:
Nabídku kurz je také možné organizovat pro uzavřené skupiny. V tomto případě se termín a místo dohodne dle individuálních požadavků zákazníka.
LL.M. pro podnikatele a manažery
Charakteristika oboru
Profesní vzdělávání vycházející z LLM je rozšířené vzdělávání pro právníky a odborníky pohybující se v právní oblasti.Vzdělávací program LLM poskytuje vzdělávání moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníky a navazování kontaktů v oblasti profesní praxe.
Obsahem všech modulu je vysvětlení základních pojmů, metod a technik v oblasti práva, praktická analýza vybraných právních problémů a diskuze o implementaci v prostředí jednotlivých firem účastníků kurzu. Správnost řešení a postupu si ověříte diskusemi a konzultacemi.
Délka studia
Jeden rokForma studia
Kombinovaná forma výukyMísto studia
Bratislava , Tomašikova 20
Začátek studia
ŘíjenCena investice do vzdělání
- Jednorazová platba: 4460 EUR s DPH
- Dvě splátky: po 2342 EUR s DPH
- 10 splátek: po 491 EUR s DPH
Přijímací řízení
Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE
Předpoklady pro přijetí
Vzdělávací program LLM je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníků, kteří chtějí získat konkurenční výhodu.
Cílová profese
Zvýšení právního povědomí, dokázat identifikovat rizika pocházející z právního prostředí a zvýšit bezpečnost firmy rozvojem lidských zdrojů v oblasti práva využíváním efektivních metod a technik strategického řízení.
Infolinka pro uchazeče
Tel: +421 911 478 998
Tel: +421 2 6820 3621
Dostupnosť infolinky v pracovné dni: 9:00-15:00
E-mail: miriama.cizmarova@paneurouni.com
Masmediální studia- Habilitační a inaugurační řízení
Charakteristika oboru
Forma studia
Habilitační a inaugurační řízeníCena investice do vzdělání
Poplatek za rigorózní řízení pro studenty ze Slovenské a České republiky 750 € (20 266,- Kč)
Poplatek za rigorózní řízení pro studenty ze zahraničí 1500 € (40 533 Kč)
Poplatek za habilitační řízení nebo inaugurační řízení od uchazečů ze SR a ČR, kteří nejsou z PEVŠ, n.o. v pracovním poměru na stanovený týdenní pracovní čas 1 3500 € (94 577 Kč)
Poplatek za habilitační řízení nebo inaugurační řízení od uchazečů z ostatních zemí, kteří nejsou z PEVŠ, n.o. v pracovním poměru na stanovený týdenní pracovní čas 2 5000 € (135 110 Kč)
Poplatek za obhajobu doktorské dizertační práce (DrSc.) od uchazečů, kteří nejsou z PEVŠ, n.o. v pracovním poměru na ustanovený týdenní pracovní čas 3500 € (94 577 Kč)
Design médií Mgr.
Charakteristika oboru
Cílem studijního programu „Design médií“ je připravit odborníky, kteří budou mít adekvátní znalosti z historie a současného grafického dizajnu, žánrů současné fotografie, kostýmového výtvarnictví, dějin odívání a módy, scénografie a scénické architektury, dějin divadla, dějin hudby, dějin literatury, vizuální komunikace, dizajn obrazu, fotografické tvorby, digitálních fotografických postprodukčních úprav, televizní a filmové studijní tvorby, dramaturgie, jazykové kultury a strategie současného podnikání.
Délka studia
2 rokyForma studia
2. stupeň (Mgr.) - prezenčníMísto studia
PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava
Začátek studia
říjenPřijímací řízení
Bez přijímacích zkoušek
Poplatek za přijímací řízení
20 € (540 Kč)Předpoklady pro přijetí
Úspěšné absolvování 1. stupně bakalářského studia ve studijním programu Mediální komunikace a Design médií na Fakultě PEVŠ nebo bakalářského studia ve stejném nebo příbuzném studijním oboru jiných vysokých škol.
Cílová profese
V oblasti marketingu, reklamy a dizajnu médií získáte odborný přehled v různých oblastech(sociální, multikulturní, regionální, v oblasti politiky, neziskových projektů, různých organizací, služeb, médií). Pochopíte význam metod marketingové komunikace ( marketing akcí, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej, výstavy a veletrhy), naučíme Vás komunikovat s klientem a prezentovat projekty. Jako jediná fakulta Vám pomůžeme pochopit podstatu reklamy, ukážeme Vám její různé modely, taxonomii fungování, neurologický přístup, efektivitu, angažovanost a význam reklamních strategií pro dosažení cíle.
Masmediální a marketingová komunikace – Mgr.
Charakteristika oboru
Cílem magisterského studia v programu Masmediální a marketingová komunikace je příprava odborníků s hlubokými teoretickými vědomostmi a praktickými zručnostmi, které jim umožní se uplatnit v rozhodovací a řídící manažerské praxi, profesionálně vést mediální nebo marketingové týmy a reagovat na nejnovější trendy multimediální komunikace.
Délka studia
2 roky- prezenční 3 roky - kombinovanáForma studia
2. stupeň (Mgr.) - prezenční, kombinovanáMísto studia
PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava
Začátek studia
říjenCena investice do vzdělání
2 190 € (59 178 Kč) prezenční, 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo měsíčních splátek.
Školné na akademický rok 2016/2017 pro absolventy bakalářského studia na PEVŠ.
2 090 € (56 476 Kč) prezenční, 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo měsíčních splátek
Přijímací řízení
Bez přijímacích zkoušek
Poplatek za přijímací řízení
20 € (540 Kč)Předpoklady pro přijetí
Úspěšné absolvování 1. stupně bakalářského studia ve studijním programu Mediální komunikace a Dizajn médií na Fakultě PEVŠ nebo bakalářského studia ve stejném nebo příbuzném studijním oboru jiných vysokých škol.
Cílová profese
Absolvent studijního programu bude ovládat teorii masmediální a marketingové komunikace, manažerské a profesní etiky, managementu médií, sociální psychologie, tvorby komunikačních strategií, mediálního práva a legislativy, marketingu médií, public relations, vztahy s médii a veřejností, poslání reklamy, personálního managementu, výzkumu trhu a spotřebitelského chování. Může být odborníkem v různých formách marketingu ( sociální, multikulturní, regionální, politický, neziskové projekty, organizace, služby, média). Ovládá metody marketingové komunikace(podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej, výstavy a veletrhy), komunikaci s klientem a prezentace projektů. Odborné znalosti může uplatnit také v evropské politice a médiích, mezinárodní mediální legislativě, ve výzkumu médií a veřejném mínění. Bude ovládat nové trendy v masmediální oblasti( internetová a počítačová technika a grafika, multimédia), kulturu jazykového projevu, ekonomiku, základy podnikání a diplomacie. Získá teoretické vědomosti a předpoklady na případné doktorandské studium.
Design médií – Bc.
Charakteristika oboru
Bakalářské studium ve studijním programu Design médií je jednooborové studium multidisciplinárního charakteru. Zaměřuje se na přípravu kreativních dizajnerů – odborníky v printových a elektronických médiích. Absolvent využije v praxi nejnovější vědomosti a zručnosti. Poznatky o technických a technologických postupech dizajnerské tvorby dokáže uplatnit v tvořivé práci: od konceptu přes návrh až po realizaci. Může samostatně nebo týmově projektovat dizajn jednoduššího technicko-výrobního charakteru v médiích, resp. řešit redizajn mediálních produktů a služeb.
Délka studia
3 rokyForma studia
1. stupeň (Bc.) - prezenčníMísto studia
PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava
Začátek studia
říjenCena investice do vzdělání
2450 € (66 204 Kč) prezenční s možností semestrálních nebo měsíčních splátek
Přijímací řízení
Bez přijímacích zkoušek
Poplatek za přijímací řízení
20 € (540 Kč)Předpoklady pro přijetí
Získání úplného středního nebo úplného středního odborného vzdělání ukončené maturitní zkouškou.
Cílová profese
V průběhu bakalářského studia Vám pomůžeme se stát tvořivou osobností. Budete umět prakticky využít všechny nejnovější znalosti a postupy při práci s mediální technikou. Na Fakultě masmédií PEVŠ získáte potřebné praktické vědomosti a zručnosti z printové, rozhlasové, televizní, filmové, internetové a multimediální žurnalistiky, mediální informatiky a dizajnu médií. Zasvětíme Vás do tajů teorie a praxe marketingu, reklamy, práce s veřejností a všeobecné marketingové komunikace. Získáte poznatky o technických a technologických postupech dizajnerské tvorby, které budete moci uplatnit v tvořivé práci.
Studijní zaměření pro zvýšení praktických zručností pro studenty prvních ročníků bakalařského studia
Politická komunikace
Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.
Studijní zaměření zahrnuje poznatky z oblasti médií, o jejich obsahu a formě, řízení médií, politických věd, sociologie, ekonomiky, psychologie, manažerské, mediální a politické etiky, managementu médií. To znamená nejen potřednou teorii masmediální a politické komunikace ale také praxi. Student se naučí vytvářet mediální a politické strategie pro státní instituce, orgány samosprávy, politické subjekty, jako i v nadnárodní společnosti. Vybrané předměty pomohou získat přehled o domácí a zahraniční politické scéně, v mezinárodních vztazích, mediálním právu a legislativě.
Profil absolventa a jeho uplatnenie
Absolvent se stane znalcem na analýzu politických procesů, bude ovládat principy domácí a zahraniční politiky a naučí se vytvářet politické programy na celostání a regionální úrovni. Zároveň bude schopný samostatně tvořit programy v oblasti domácí i zahraniční politiky, organizovat analytickou práci, hodnotit politické procesy a tvořit politické kampaně. Otevírá se mu tak možnost působit v analytických strukturách politických stran, orgánů státní správy, tvořivých týmu občanských združení, v oblasti regionálního rozvoje, přeshraniční spolupráce, a také v nadnárodních společnostech ( instituce Evropské unie, NATO a agentury OSN). Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá certifikát. Absolvent navíc získá teoretické vědomosti a předpoklady na případne doktorandské studium.
Marketing cestovního ruchu
Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.
Cílem studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je vzdělávání a praktická příprava odborníků – schpných se uplatnit v sektoru cestovního ruchu doma i v zahraničí. Studium poskytuje vědomosti z oblasti ekonomie, práva, managemetu a marketingu, účetnictví a financí, územně-správního členění, historických souvislostí, zvyklostí obyvatelstva v regionech, komunikačních znalostí minimálně ve dvou světových jazycích, geografické znalosti, znalosti z informatiky, kreativních metod marketingu, tvorby produktů cestovního ruchu, ekonomicko-finanční analýzy podniků, obchodního podnikání a pod.. V rámci studia se student může zaměřit na teoretickou a praktickou přípravu i v širším geografickém kontextu vzhledem k otevřeným hranicím EU a další přeshraniční spolupráci.
Profil absolventa a jeho uplatnenie
Absolvent studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je připravený pro praxi na základním a středním stupni řízení v podnikové sféře služeb cestovního ruchu. Také umí řídit procesy v podniku cestovního ruchu a organizace na základním a středním stupni managementu. Vzhledem k absolvování předmětů provázaných s praxí je připravený v této oblasti i samostatně podnikat. Uplatnit se také může i ve veřejné a regionální státní správě orientované na místní, regionální i vesnický turismus.
Digitální marketing
Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.
Primárním cílem je vymezit digitální marketing jako standartní a unikátní element marketingové komunikace. Student získá přehled o marketingových a komunikačních aktivitách na internetu( webové stránky, internetové reklamy a sociální média) a také komunikaci prostřednictvím mobilních zařízení ( tablety, smatfony). Získá klíčové informace o internetové reklamě, její formáty a využití. Seznámí s nevyhnutelnými kroky při tvorbě reklamy na internetu ( definování potřeb, reklamní komunikační cíle, cílové skupiny, produkt, konkurence, média) Osvojí si nejvíce využívané online marketingové nástroje, aby je dokázal správně zvolit k dosažení marketingových, reklamních a informačních cílů.
Profil absolventa a jeho uplatnenie
Absolvent získá adekvátní znalosti z teorie a praxe marketingu, marketingové komunikace, digitálního marketingu a on-line reklamy. Praktické schopnosti a zručnosti umožní v budoucnu získat nové zákazníky, zvýšit prodej a zisk firmy a konkurence schopnost. Po úspěšném absolvování bloku volitených předmětů získá student certifikát.
Absolvent získá schopnost:
- prostřednictvím přístupu zvaného inbound marketing efektivně využít náklady,
- pomocí bezplatné formy- blogování- etablovat společnost na trhu, a tak ji dostat do povědomí ,
- přes budování fanouškovské základny na sociálních sítích efektivně šířit informace,
- efektivně využívat e-mail jako účinný nástroj s vysokou mírou konverze,
- pomocí SEO optimalizace zlepšit pozici webu ve vyhledávači
- přes PPC kampaně propagovat svůj produkt, specilání akci, blogy nebo online video
- budovat pozitivní image a upevnit značce nejen místo na trhu, ale zejména vytvožit pozicioning ve vnímání veřejnosti (PR)
- vytvořiť video content – jak by mělo video vypadat a s čím je třeba počítať pri přípravě,
- vytvořiť virální content, který zaáhne množství lidí,
- prostřednictvím stále atraktívního Affiliate marketingu zvýšiť prodej produktu,
- profitovat pomocí zákaznícké podpory (Customer service).
- pracovat s analytickými nástroji (Google Analytics) a vyhodnocovat návštevnost webu
Mediální komunikace – Bc.
Charakteristika oboru
Cílem bakalářského studia v programu Masmediální komunikace je připravit tvořivé pracovníky masmediální a marketingové specializace, kteří v praxi využijí nejnovější znalosti a postupy v tvorbě při využívání mediální techniky. Absolvent získá vědomosti a zručnosti z printové, rozhlasové, televizní, filmové, internetové a multimediální žurnalistiky, mediální informatiky, z teorie a praxe marketingu, reklamy, práce s veřejností a všeobecné marketingové komunikace.
Délka studia
3 roky- prezenční 4 roky- kombinovanáForma studia
1. stupeň (Bc.) - prezenční, kombinovanáMísto studia
PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava
Začátek studia
říjenCena investice do vzdělání
2090 € (56 476 Kč) prezenční , 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo mesíčních splátek
Přijímací řízení
Bez přijímacích zkoušek
Poplatek za přijímací řízení
20 €Předpoklady pro přijetí
Získání úplného středního nebo úplného středního odborného vzdělání ukončené maturitní zkouškou.
Cílová profese
V médiích, v reklamní, PR nebo full servisní agentuře, ve firmě jako marketingový pracovník.
Studijní zaměření pro zvýšení praktických zručností pro studenty prvních ročníků bakalařského studia
Politická komunikace
Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.
Studijní zaměření zahrnuje poznatky z oblasti médií, o jejich obsahu a formě, řízení médií, politických věd, sociologie, ekonomiky, psychologie, manažerské, mediální a politické etiky, managementu médií. To znamená nejen potřednou teorii masmediální a politické komunikace ale také praxi. Student se naučí vytvářet mediální a politické strategie pro státní instituce, orgány samosprávy, politické subjekty, jako i v nadnárodní společnosti. Vybrané předměty pomohou získat přehled o domácí a zahraniční politické scéně, v mezinárodních vztazích, mediálním právu a legislativě.
Profil absolventa a jeho uplatnění
Absolvent se stane znalcem na analýzu politických procesů, bude ovládat principy domácí a zahraniční politiky a naučí se vytvářet politické programy na celostátní a regionální úrovni. Zároveň bude schopný samostatně tvořit programy v oblasti domácí i zahraniční politiky, organizovat analytickou práci, hodnotit politické procesy a tvořit politické kampaně. Otevírá se mu tak možnost působit v analytických strukturách politických stran, orgánů státní správy, tvořivých týmu občanských sdružení, v oblasti regionálního rozvoje, přeshraniční spolupráce, a také v nadnárodních společnostech ( instituce Evropské unie, NATO a agentury OSN). Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá certifikát. Absolvent navíc získá teoretické vědomosti a předpoklady na případně doktorandské studium.
Marketing cestovního ruchu
Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.
Cílem studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je vzdělávání a praktická příprava odborníků – schpných se uplatnit v sektoru cestovního ruchu doma i v zahraničí. Studium poskytuje vědomosti z oblasti ekonomie, práva, managemetu a marketingu, účetnictví a financí, územně-správního členění, historických souvislostí, zvyklostí obyvatelstva v regionech, komunikačních znalostí minimálně ve dvou světových jazycích, geografické znalosti, znalosti z informatiky, kreativních metod marketingu, tvorby produktů cestovního ruchu, ekonomicko-finanční analýzy podniků, obchodního podnikání a pod.. V rámci studia se student může zaměřit na teoretickou a praktickou přípravu i v širším geografickém kontextu vzhledem k otevřeným hranicím EU a další přeshraniční spolupráci.
Profil absolventa a jeho uplatnění
Absolvent studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je připravený pro praxi na základním a středním stupni řízení v podnikové sféře služeb cestovního ruchu. Také umí řídit procesy v podniku cestovního ruchu a organizace na základním a středním stupni managementu. Vzhledem k absolvování předmětů provázaných s praxí je připravený v této oblasti i samostatně podnikat. Uplatnit se také může i ve veřejné a regionální státní správě orientované na místní, regionální i vesnický turismus.
Digitální marketing
Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.
Primárním cílem je vymezit digitální marketing jako stantartní a unikátní element marketingové komunikace. Student získá přehled o marketingových a komunikačních aktivitách na internetu( webové stránky, internetové reklamy a sociální média) a také komunikaci prostřednictvím mobilních zařízení ( tablety, smatfony). Získá klíčové informace o internetové reklamě, její formáty a využití. Seznámí s nevyhnutelnými kroky při tvorbě reklamy na internetu ( definování potřeb, reklamní komunikační cíle, cílové skupiny, produkt, konkurence, média) Osvojí si nejvíce využívané online marketingové nástroje, aby je dokázal správně zvolit k dosažení marketingových, reklamních a informačních cílů.
Profil absolventa a jeho uplatnění
Absolvent získá adekvátní znalosti z teorie a praxe marketingu, marketingové komunikace, digitálního marketingu a on-line reklamy. Praktické schopnosti a zručnosti umožní v budoucnu získat nové zákazníky, zvýšit prodej a zisk firmy a konkurence schopnost. Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá student certifikát.
Absolvent získá schopnost:
- prostřednictvím přístupu zvaného inbound marketing efektivně využít náklady,
- pomocí bezplatné formy- blogování- etablovat společnost na trhu, a tak ji dostat do povědomí ,
- přes budování fanouškovské základny na sociálních sítích efektivně šířit informace,
- efektivně využívat e-mail jako účinný nástroj s vysokou mírou konverze,
- pomocí SEO optimalizace zlepšit pozici webu ve vyhledávači
- přes PPC kampaně propagovat svůj produkt, specilání akci, blogy nebo online video
- budovat pozitivní image a upevnit značce nejen místo na trhu, ale zejména vytvožit pozicioning ve vnímání veřejnosti (PR)
- vytvořiť video content – jak by mělo video vypadat a s čím je třeba počítať pri přípravě,
- vytvořiť virální content, který zaáhne množství lidí,
- prostřednictvím stále atraktívního Affiliate marketingu zvýšiť prodej produktu,
- profitovat pomocí zákaznícké podpory (Customer service).
- pracovat s analytickými nástroji (Google Analytics) a vyhodnocovat návštevnost webu