Mediální komunikace – Bc.


Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Cílem bakalářského studia v programu Masmediální komunikace je připravit tvořivé pracovníky masmediální a marketingové specializace, kteří v praxi využijí nejnovější znalosti a postupy v tvorbě při využívání mediální techniky. Absolvent získá vědomosti a zručnosti z printové, rozhlasové, televizní, filmové, internetové a multimediální žurnalistiky, mediální informatiky, z teorie a praxe marketingu, reklamy, práce s veřejností a všeobecné marketingové komunikace.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Délka studia

3 roky- prezenční 4 roky- kombinovaná

Forma studia

1. stupeň (Bc.) - prezenční, kombinovaná

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

2090 € (56 476 Kč) prezenční , 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo mesíčních splátek

Přijímací řízení

Bez přijímacích zkoušek

Poplatek za přijímací řízení

20 €

Předpoklady pro přijetí

Získání úplného středního nebo úplného středního odborného vzdělání ukončené maturitní zkouškou.

Cílová profese

V médiích, v reklamní, PR nebo full servisní agentuře, ve firmě jako marketingový pracovník.



Studijní zaměření pro zvýšení praktických zručností pro studenty prvních ročníků bakalařského studia

 Politická komunikace

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Studijní zaměření zahrnuje poznatky z oblasti médií, o jejich obsahu a formě, řízení médií, politických věd, sociologie, ekonomiky, psychologie, manažerské, mediální a politické etiky, managementu médií. To znamená nejen potřednou teorii masmediální a politické komunikace ale také praxi. Student se naučí vytvářet mediální a politické strategie pro státní instituce, orgány samosprávy, politické subjekty, jako i v nadnárodní společnosti. Vybrané předměty pomohou získat přehled o domácí a zahraniční politické scéně, v mezinárodních vztazích, mediálním právu a legislativě.

Profil absolventa a jeho uplatnění

Absolvent se stane znalcem na analýzu politických procesů, bude ovládat principy domácí a zahraniční politiky a naučí se vytvářet politické programy na celostátní a regionální úrovni. Zároveň bude schopný samostatně tvořit programy v oblasti domácí i zahraniční politiky, organizovat analytickou práci, hodnotit politické procesy a tvořit politické kampaně. Otevírá se mu tak možnost působit v analytických strukturách politických stran, orgánů státní správy, tvořivých týmu občanských sdružení, v oblasti regionálního rozvoje, přeshraniční spolupráce, a také v nadnárodních společnostech ( instituce Evropské unie, NATO a agentury OSN). Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá certifikát. Absolvent navíc získá teoretické vědomosti a předpoklady na případně doktorandské studium.

Marketing cestovního ruchu

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Cílem studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je vzdělávání a praktická příprava odborníků – schpných se uplatnit v sektoru cestovního ruchu doma i v zahraničí. Studium poskytuje vědomosti z oblasti ekonomie, práva, managemetu a marketingu, účetnictví a financí, územně-správního členění, historických souvislostí, zvyklostí obyvatelstva v regionech, komunikačních znalostí minimálně ve dvou světových jazycích, geografické znalosti, znalosti z informatiky, kreativních metod marketingu, tvorby produktů cestovního ruchu, ekonomicko-finanční analýzy podniků, obchodního podnikání a pod.. V rámci studia se student může zaměřit na teoretickou a praktickou přípravu i v širším geografickém kontextu vzhledem k otevřeným hranicím EU a další přeshraniční spolupráci.

Profil absolventa a jeho uplatnění

Absolvent studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je připravený pro praxi na základním a středním stupni řízení v podnikové sféře služeb cestovního ruchu. Také umí řídit procesy v podniku cestovního ruchu a organizace na základním a středním stupni managementu. Vzhledem k absolvování předmětů provázaných s praxí je připravený v této oblasti i samostatně podnikat. Uplatnit se také může i ve veřejné a regionální státní správě orientované na místní, regionální i vesnický turismus.

Digitální marketing

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Primárním cílem je vymezit digitální marketing jako stantartní a unikátní element marketingové komunikace. Student získá přehled o marketingových a komunikačních aktivitách na internetu( webové stránky, internetové reklamy a sociální média) a také komunikaci prostřednictvím mobilních zařízení ( tablety, smatfony). Získá klíčové informace o internetové reklamě, její formáty a využití. Seznámí s nevyhnutelnými kroky při tvorbě reklamy na internetu ( definování potřeb, reklamní komunikační cíle, cílové skupiny, produkt, konkurence, média) Osvojí si nejvíce využívané online marketingové nástroje, aby je dokázal správně zvolit k dosažení marketingových, reklamních a informačních cílů.

Profil absolventa a jeho uplatnění

Absolvent získá adekvátní znalosti z teorie a praxe marketingu, marketingové komunikace, digitálního marketingu a on-line reklamy. Praktické schopnosti a zručnosti umožní v budoucnu získat nové zákazníky, zvýšit prodej a zisk firmy a konkurence schopnost. Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá student certifikát.

Absolvent získá schopnost:

  • prostřednictvím přístupu zvaného inbound marketing efektivně využít náklady,
  • pomocí bezplatné formy- blogování- etablovat společnost na trhu, a tak ji dostat do povědomí ,
  • přes budování fanouškovské základny na sociálních sítích efektivně šířit informace,
  • efektivně využívat e-mail jako účinný nástroj s vysokou mírou konverze,
  • pomocí SEO optimalizace zlepšit pozici webu ve vyhledávači
  • přes PPC kampaně propagovat svůj produkt, specilání akci, blogy nebo online video
  • budovat pozitivní image a upevnit značce nejen místo na trhu, ale zejména vytvožit pozicioning ve vnímání veřejnosti (PR)
  • vytvořiť video content – jak by mělo video vypadat a s čím je třeba počítať pri přípravě,
  • vytvořiť virální content, který zaáhne množství lidí,
  • prostřednictvím stále atraktívního Affiliate marketingu zvýšiť prodej produktu,
  • profitovat pomocí zákaznícké podpory (Customer service).
  • pracovat s analytickými nástroji (Google Analytics) a vyhodnocovat návštevnost webu

Novinky

Archiv novinek
17.06.2018

PO SPUŠTĚNÍ ÚSPĚŠNÉHO PRVNÍHO BĚHU NAŠEHO MBA PROGRAMU STARTUJEME DRUHÝ BĚH OD 15.9. V OSTRAVĚ A OD 13.10.2018 V PRAZE. TĚŠÍME SE NA VÁS!

Vysoká škola podnikání a práva pro vás připravila prestižní manažerské MBA. Po spuštění úspěšného prvního běhu našeho MBA programu startujeme druhý běh od 15.9. v Ostravě a od 13.10.2018 v Praze. Těšíme se na vás!

Vyšli jsme z tradičních zahraničních […]

Zobrazit celý článek
03.06.2018

ERASMUS+ NA VŠPP

Vážení a milí studenti,

máte poslední možnost přihlásit se o grant pro zahraniční výjezd na stáž (brigádu) v akademickém roce 2017/2018 a studijní pobyt pro zimní semestr 2018/2019.

Pro praktickou stáž: VŠPP vás z prostředků programu Erasmus+ finančně podpoří. Výše podpory se pohybuje od […]

Zobrazit celý článek
22.04.2018

MERCEDES-BENZ, CENTRUM MORAVIA SEVER NABÍZÍ STUDENTŮM VŠPP ZKUŠEBNÍ JÍZDU I ZVÝHODNĚNÝ OPERATIVNÍ LEASING

Vážení studenti,
díky partnerovi CENTRUM Moravia Sever, Mercedes-Benz vám předkládáme omezenou nabídku určenou právě vám studentům denního i kombinovaného studia VŠPP na nájem vozidla SMART fourfour nebo SMART fortwo kupé.
Jedná se o formu operativního leasingu o délce 24 měsíců. Máte možnost […]

Zobrazit celý článek

Rezervuj si své místo studia

Přihlášení je rychlé, snadné a ZDARMA.