Masmediální a marketingová komunikace – Mgr.
Charakteristika oboru
Cílem magisterského studia v programu Masmediální a marketingová komunikace je příprava odborníků s hlubokými teoretickými vědomostmi a praktickými zručnostmi, které jim umožní se uplatnit v rozhodovací a řídící manažerské praxi, profesionálně vést mediální nebo marketingové týmy a reagovat na nejnovější trendy multimediální komunikace.
Délka studia
2 roky- prezenční 3 roky - kombinovanáForma studia
2. stupeň (Mgr.) - prezenční, kombinovanáMísto studia
PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava
Začátek studia
říjenCena investice do vzdělání
2 190 € (59 178 Kč) prezenční, 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo měsíčních splátek.
Školné na akademický rok 2016/2017 pro absolventy bakalářského studia na PEVŠ.
2 090 € (56 476 Kč) prezenční, 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo měsíčních splátek
Přijímací řízení
Bez přijímacích zkoušek
Poplatek za přijímací řízení
20 € (540 Kč)Předpoklady pro přijetí
Úspěšné absolvování 1. stupně bakalářského studia ve studijním programu Mediální komunikace a Dizajn médií na Fakultě PEVŠ nebo bakalářského studia ve stejném nebo příbuzném studijním oboru jiných vysokých škol.
Cílová profese
Absolvent studijního programu bude ovládat teorii masmediální a marketingové komunikace, manažerské a profesní etiky, managementu médií, sociální psychologie, tvorby komunikačních strategií, mediálního práva a legislativy, marketingu médií, public relations, vztahy s médii a veřejností, poslání reklamy, personálního managementu, výzkumu trhu a spotřebitelského chování. Může být odborníkem v různých formách marketingu ( sociální, multikulturní, regionální, politický, neziskové projekty, organizace, služby, média). Ovládá metody marketingové komunikace(podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej, výstavy a veletrhy), komunikaci s klientem a prezentace projektů. Odborné znalosti může uplatnit také v evropské politice a médiích, mezinárodní mediální legislativě, ve výzkumu médií a veřejném mínění. Bude ovládat nové trendy v masmediální oblasti( internetová a počítačová technika a grafika, multimédia), kulturu jazykového projevu, ekonomiku, základy podnikání a diplomacie. Získá teoretické vědomosti a předpoklady na případné doktorandské studium.
Novinky
Archiv novinekPO SPUŠTĚNÍ ÚSPĚŠNÉHO PRVNÍHO BĚHU NAŠEHO MBA PROGRAMU STARTUJEME DRUHÝ BĚH OD 15.9. V OSTRAVĚ A OD 13.10.2018 V PRAZE. TĚŠÍME SE NA VÁS!
Vysoká škola podnikání a práva pro vás připravila prestižní manažerské MBA. Po spuštění úspěšného prvního běhu našeho MBA programu startujeme druhý běh od 15.9. v Ostravě a od 13.10.2018 v Praze. Těšíme se na vás!
Vyšli jsme z tradičních zahraničních […]
Zobrazit celý článekERASMUS+ NA VŠPP
Vážení a milí studenti,
máte poslední možnost přihlásit se o grant pro zahraniční výjezd na stáž (brigádu) v akademickém roce 2017/2018 a studijní pobyt pro zimní semestr 2018/2019.
Pro praktickou stáž: VŠPP vás z prostředků programu Erasmus+ finančně podpoří. Výše podpory se pohybuje od […]
Zobrazit celý článekMERCEDES-BENZ, CENTRUM MORAVIA SEVER NABÍZÍ STUDENTŮM VŠPP ZKUŠEBNÍ JÍZDU I ZVÝHODNĚNÝ OPERATIVNÍ LEASING
Vážení studenti,
díky partnerovi CENTRUM Moravia Sever, Mercedes-Benz vám předkládáme omezenou nabídku určenou právě vám studentům denního i kombinovaného studia VŠPP na nájem vozidla SMART fourfour nebo SMART fortwo kupé.
Jedná se o formu operativního leasingu o délce 24 měsíců. Máte možnost […]