Design médií – Bc.


Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Bakalářské studium ve studijním programu Design médií je jednooborové studium multidisciplinárního charakteru. Zaměřuje se na přípravu kreativních dizajnerů – odborníky v printových a elektronických médiích. Absolvent využije v praxi nejnovější vědomosti a zručnosti. Poznatky o technických a technologických postupech dizajnerské tvorby dokáže uplatnit v tvořivé práci: od konceptu přes návrh až po realizaci. Může samostatně nebo týmově projektovat dizajn jednoduššího technicko-výrobního charakteru v médiích, resp. řešit redizajn mediálních produktů a služeb.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Délka studia

3 roky

Forma studia

1. stupeň (Bc.) - prezenční

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

2450 € (66 204 Kč) prezenční s možností semestrálních nebo měsíčních splátek

Přijímací řízení

Bez přijímacích zkoušek

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Předpoklady pro přijetí

Získání úplného středního nebo úplného středního odborného vzdělání ukončené maturitní zkouškou.

Cílová profese

V průběhu bakalářského studia Vám pomůžeme se stát tvořivou osobností. Budete umět prakticky využít všechny nejnovější znalosti a postupy při práci s mediální technikou. Na Fakultě masmédií PEVŠ získáte potřebné praktické vědomosti a zručnosti z printové, rozhlasové, televizní, filmové, internetové a multimediální žurnalistiky, mediální informatiky a dizajnu médií. Zasvětíme Vás do tajů teorie a praxe marketingu, reklamy, práce s veřejností a všeobecné marketingové komunikace. Získáte poznatky o technických a technologických postupech dizajnerské tvorby, které budete moci uplatnit v tvořivé práci.



Studijní zaměření pro zvýšení praktických zručností pro studenty prvních ročníků bakalařského studia

 Politická komunikace

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Studijní zaměření zahrnuje poznatky z oblasti médií, o jejich obsahu a formě, řízení médií, politických věd, sociologie, ekonomiky, psychologie, manažerské, mediální a politické etiky, managementu médií. To znamená nejen potřednou teorii masmediální a politické komunikace ale také praxi. Student se naučí vytvářet mediální a politické strategie pro státní instituce, orgány samosprávy, politické subjekty, jako i v nadnárodní společnosti. Vybrané předměty pomohou získat přehled o domácí a zahraniční politické scéně, v mezinárodních vztazích, mediálním právu a legislativě.

Profil absolventa a jeho uplatnenie

Absolvent se stane znalcem na analýzu politických procesů, bude ovládat principy domácí a zahraniční politiky a naučí se vytvářet politické programy na celostání a regionální úrovni. Zároveň bude schopný samostatně tvořit programy v oblasti domácí i zahraniční politiky, organizovat analytickou práci, hodnotit politické procesy a tvořit politické kampaně. Otevírá se mu tak možnost působit v analytických strukturách politických stran, orgánů státní správy, tvořivých týmu občanských združení, v oblasti regionálního rozvoje, přeshraniční spolupráce, a také v nadnárodních společnostech ( instituce Evropské unie, NATO a agentury OSN). Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá certifikát. Absolvent navíc získá teoretické vědomosti a předpoklady na případne doktorandské studium.

 Marketing cestovního ruchu

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Cílem studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je vzdělávání a praktická příprava odborníků – schpných se uplatnit v sektoru cestovního ruchu doma i v zahraničí. Studium poskytuje vědomosti z oblasti ekonomie, práva, managemetu a marketingu, účetnictví a financí, územně-správního členění, historických souvislostí, zvyklostí obyvatelstva v regionech, komunikačních znalostí minimálně ve dvou světových jazycích, geografické znalosti, znalosti z informatiky, kreativních metod marketingu, tvorby produktů cestovního ruchu, ekonomicko-finanční analýzy podniků, obchodního podnikání a pod.. V rámci studia se student může zaměřit na teoretickou a praktickou přípravu i v širším geografickém kontextu vzhledem k otevřeným hranicím EU a další přeshraniční spolupráci.

Profil absolventa a jeho uplatnenie

Absolvent studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je připravený pro praxi na základním a středním stupni řízení v podnikové sféře služeb cestovního ruchu. Také umí řídit procesy v podniku cestovního ruchu a organizace na základním a středním stupni managementu. Vzhledem k absolvování předmětů provázaných s praxí je připravený v této oblasti i samostatně podnikat. Uplatnit se také může i ve veřejné a regionální státní správě orientované na místní, regionální i vesnický turismus.

 Digitální marketing

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Primárním cílem je vymezit digitální marketing jako standartní a unikátní element marketingové komunikace. Student získá přehled o marketingových a komunikačních aktivitách na internetu( webové stránky, internetové reklamy a sociální média) a také komunikaci prostřednictvím mobilních zařízení ( tablety, smatfony). Získá klíčové informace o internetové reklamě, její formáty a využití. Seznámí s nevyhnutelnými kroky při tvorbě reklamy na internetu ( definování potřeb, reklamní komunikační cíle, cílové skupiny, produkt, konkurence, média) Osvojí si nejvíce využívané online marketingové nástroje, aby je dokázal správně zvolit k dosažení marketingových, reklamních a informačních cílů.

Profil absolventa a jeho uplatnenie

Absolvent získá adekvátní znalosti z teorie a praxe marketingu, marketingové komunikace, digitálního marketingu a on-line reklamy. Praktické schopnosti a zručnosti umožní v budoucnu získat nové zákazníky, zvýšit prodej a zisk firmy a konkurence schopnost. Po úspěšném absolvování bloku volitených předmětů získá student certifikát.

Absolvent získá schopnost:

  • prostřednictvím přístupu zvaného inbound marketing efektivně využít náklady,
  • pomocí bezplatné formy- blogování- etablovat společnost na trhu, a tak ji dostat do povědomí ,
  • přes budování fanouškovské základny na sociálních sítích efektivně šířit informace,
  • efektivně využívat e-mail jako účinný nástroj s vysokou mírou konverze,
  • pomocí SEO optimalizace zlepšit pozici webu ve vyhledávači
  • přes PPC kampaně propagovat svůj produkt, specilání akci, blogy nebo online video
  • budovat pozitivní image a upevnit značce nejen místo na trhu, ale zejména vytvožit pozicioning ve vnímání veřejnosti (PR)
  • vytvořiť video content – jak by mělo video vypadat a s čím je třeba počítať pri přípravě,
  • vytvořiť virální content, který zaáhne množství lidí,
  • prostřednictvím stále atraktívního Affiliate marketingu zvýšiť prodej produktu,
  • profitovat pomocí zákaznícké podpory (Customer service).
  • pracovat s analytickými nástroji (Google Analytics) a vyhodnocovat návštevnost webu

Novinky

Archiv novinek
17.06.2018

PO SPUŠTĚNÍ ÚSPĚŠNÉHO PRVNÍHO BĚHU NAŠEHO MBA PROGRAMU STARTUJEME DRUHÝ BĚH OD 15.9. V OSTRAVĚ A OD 13.10.2018 V PRAZE. TĚŠÍME SE NA VÁS!

Vysoká škola podnikání a práva pro vás připravila prestižní manažerské MBA. Po spuštění úspěšného prvního běhu našeho MBA programu startujeme druhý běh od 15.9. v Ostravě a od 13.10.2018 v Praze. Těšíme se na vás!

Vyšli jsme z tradičních zahraničních […]

Zobrazit celý článek
03.06.2018

ERASMUS+ NA VŠPP

Vážení a milí studenti,

máte poslední možnost přihlásit se o grant pro zahraniční výjezd na stáž (brigádu) v akademickém roce 2017/2018 a studijní pobyt pro zimní semestr 2018/2019.

Pro praktickou stáž: VŠPP vás z prostředků programu Erasmus+ finančně podpoří. Výše podpory se pohybuje od […]

Zobrazit celý článek
22.04.2018

MERCEDES-BENZ, CENTRUM MORAVIA SEVER NABÍZÍ STUDENTŮM VŠPP ZKUŠEBNÍ JÍZDU I ZVÝHODNĚNÝ OPERATIVNÍ LEASING

Vážení studenti,
díky partnerovi CENTRUM Moravia Sever, Mercedes-Benz vám předkládáme omezenou nabídku určenou právě vám studentům denního i kombinovaného studia VŠPP na nájem vozidla SMART fourfour nebo SMART fortwo kupé.
Jedná se o formu operativního leasingu o délce 24 měsíců. Máte možnost […]

Zobrazit celý článek

Rezervuj si své místo studia

Přihlášení je rychlé, snadné a ZDARMA.