Marketingový a mediální manager

OBORY A ZAMĚŘENÍ

MARKETINGOVÝ SPECIALISTA – Chytré studium

Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Cílem profesního zaměření „Marketér – marketingový specialista“ je připravit absolventy, schopné identifikovat a volit cílové trhy, budovat s nimi výnosné vztahy a to s cílem dosáhnout rovnováhy mezi vytvářením další hodnoty pro zákazníka a tvorbou zisku či jiných přínosů pro firmy, organizace a regiony.

Absolvent bude umět:

  • Analyzovat trhy, realizovat marketingový výzkum a identifikovat tržní příležitosti ;
  • Formulovat marketingové strategie, taktiky a procesy, zajišťující naplnění strategických cílů;
  • Využívat jak tradiční, tak moderní metody a nástroje (digitální marketing) marketingového řízení;
  • Zajišťovat rozvoj konkurenceschopnosti a zakládání budoucnosti firmy, organizace či regionu.

Absolvent nalezne uplatnění zejména v pracovních pozicích:

  • Marketérů, marketingových specialistů, marketingových manažerů;
  • Manažerů řízení vztahů se zákazníky, CRM specialistů;
  • Brand manažerů / produktových manažerů apod.

Profesní zaměření je součástí studijního oboru Podnikání a management v obchodu a službách.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.



Executive MBA pro manažery a podnikatele

Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Profesní vzdělávání MBA je rozšířené vzdělávání pro manažery v oblasti praktického managementu. Vzdělávací program MBA Strategické řízení pro manažery a podnikatele poskytuje vzdělávání moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníkem a navazování nových kontaktů v oblasti profesní praxe. Praktický management znamená aplikaci znalostí přímo do praxe – cílem je řešení konkrétní situace v oblasti strategického řízení ve Vaší firmě.

Vzdělávací Program MBA Strategické řízení pro manažery a podnikatele vychází z konceptu hierarchie firemních strategií s vazbou na strategické podnikatelské jednotky.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Délka studia

Jeden rok

Forma studia

Kombinovaná forma výuky

Místo studia

Bratislava , Tomašikova 20

Začátek studia

Říjen

Cena investice do vzdělání

Jednorázová platba: 4460 EUR s DPH

Dvě splátky: po 2342 EUR s DPH

10 splátek: po 491 EUR s DPH

Přijímací řízení

Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE

Předpoklady pro přijetí

Vzdělávací program MBA  je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníky, kteří chtějí získat konkurenční výhodu.

Cílová profese

Zvýšení konkurenceschopnosti, výkonnosti a bezpečnosti firmy rozvojem lidských zdrojů v oblasti strategického myšlení s využíváním efektivních metod a technik strategického řízení.



Infolinka pro uchazeče

Tel: +421 911 478 99

Tel: +421 2 6820 362

Dostupnosť infolinky v pracovné dni: 9:00-15:00

E-mail: miriama.cizmarova@paneurouni.com


LL.M. pro podnikatele a manažery

Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Profesní vzdělávání vycházející z LLM je rozšířené vzdělávání pro právníky a odborníky pohybující se v právní oblasti.Vzdělávací program LLM poskytuje vzdělávání moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníky a navazování kontaktů v oblasti profesní praxe.

Obsahem všech modulu je vysvětlení základních pojmů, metod a technik v oblasti práva, praktická analýza vybraných právních problémů a diskuze o implementaci v prostředí jednotlivých firem účastníků kurzu. Správnost řešení a postupu si ověříte diskusemi a konzultacemi.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Délka studia

Jeden rok

Forma studia

Kombinovaná forma výuky

Místo studia

Bratislava , Tomašikova 20

Začátek studia

Říjen

Cena investice do vzdělání

  • Jednorazová platba: 4460 EUR s DPH
  • Dvě splátky: po 2342 EUR s DPH
  • 10 splátek: po 491 EUR s DPH

Přijímací řízení

Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE

Předpoklady pro přijetí

Vzdělávací program LLM  je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníků, kteří chtějí získat konkurenční výhodu.

Cílová profese

Zvýšení právního povědomí, dokázat identifikovat rizika pocházející z právního prostředí a zvýšit bezpečnost firmy rozvojem lidských zdrojů v oblasti práva využíváním efektivních metod a technik strategického řízení.



Infolinka pro uchazeče

Tel: +421 911 478 998

Tel: +421 2 6820 3621

Dostupnosť infolinky v pracovné dni: 9:00-15:00

E-mail: miriama.cizmarova@paneurouni.com

 


Masmediální studia- Habilitační a inaugurační řízení

Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Forma studia

Habilitační a inaugurační řízení

Cena investice do vzdělání

Poplatek za rigorózní řízení pro studenty ze Slovenské a České republiky 750 € (20 266,- Kč)

Poplatek za rigorózní řízení pro studenty ze zahraničí  1500 € (40 533 Kč)

Poplatek za habilitační řízení nebo inaugurační řízení od uchazečů ze SR a ČR, kteří nejsou z PEVŠ, n.o. v pracovním poměru na stanovený týdenní pracovní čas 1     3500 € (94 577 Kč)

Poplatek za habilitační řízení nebo inaugurační řízení od uchazečů  z ostatních zemí, kteří nejsou z PEVŠ, n.o. v pracovním poměru na stanovený týdenní pracovní čas 2    5000 € (135 110 Kč)

Poplatek za obhajobu doktorské dizertační práce (DrSc.) od uchazečů, kteří nejsou  z PEVŠ, n.o. v pracovním poměru na ustanovený týdenní pracovní čas      3500 € (94 577 Kč)




Masmediální studia – PhD.

Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Úlohou doktorandského studia v programu Masmediální studia je připravenost absolventů, kteří budou ovládat nové multidisciplinární a interdisciplinární komplexní vědecké přístupy k řešení problémů mediální a marketingové komunikace a public relations  ve všech typech médií a mediálních institucí, budou schopni samostatně realizovat komplexní výzkum a navrhovat metody řešení v oblasti legislativní, organizačně-technické a personální, uplatňovat systémový přístup při aplikaci výsledků s výzkumu  masmediální a marketingové komunikace.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Délka studia

3 roky – prezenční forma 5 let – kombinovaná forma

Forma studia

3. stupeň (PhD.) - prezenční, kombinovaná

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

9990 € (269 950 Kč) prezenční, 2490 € (67 285 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo měsíčních splátek

Přijímací řízení

Výběr uchazečů se uskutečňuje na základě výsledků přijímacího pohovoru před přijímací komisí dle prokázaných vědomostí uchazečů ze studijního oboru, jako i schopnosti objasnit komisi obsah, metody řešení a předpokládané výsledky dizertační práce. V průběhu přijímacího pohovoru se posuzují také jazykové znalosti ve zvoleném světovém jazyku.

Přijímací zkouška se skládá z pohovoru na zvolené odborné téma a otázek o projektu výzkumu, který je součástí přihlášky uchazeče. Součástí přijímací zkoušky je ústní pohovor v cizím jazyce. Když uchazeč k přihlášce předloží doklad o vykonání státní zkoušky v anglického nebo německého jazyka, nebude z cizího jazyka prozkoušen.

Přijatý uchazeč se stává studentem doktorandského studia dnem zápisu, kterého termín určuje děkan. Doktorandské studium se zpravidla začíná začátkem prvního semestru příslušného akademického roku.

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Předpoklady pro přijetí

Základní podmínkou přijetí na doktorandské studium je absolvování studijního programu druhého stupně nebo studijního programu prvního a druhého stupně vysokoškolského studia spojené do jednoho celku v odboru právo nebo příbuzném studijním oboru. Přijímací zkoušky se vykonávají před zkušební komisí, kterou jmenuje děkan.

Cílová profese

Student v prezenční formě studia se stává pracovníkem fakulty- členem ústavu, vykonává pedagogickou nebo jinou odbornou činnost související s pedagogickou činností v rozsahu ne více čtyř hodin týdně v průměru za akademický rok. Studentům v prezenční formě doktorandského studia se poskytuje stipendium dle příslušných předpisů.

Kombinovaní studenti – pracují na svém pracovišti, ale docházejí na přednášky a semináře na Fakultu masmédií.




Masmediální studium – Rigorózní řízení

Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Fakulta masmédií Panevropské vysoké školy je oprávněná uskutečňovat rigorózní zkoušky a obhajoby rigorózních prací ve studijním oboru Masmediální studia. Po jejich vykonání může udělovat akademický titul „doktor filozofie“(PhDr.). Pravidla na vykonání rigorózní zkoušky ustanovuje směrnice děkana č. 1/2011 o rigorózním řízení. Přihlášku na rigorózní řízení podává absolvent magisterského studia ve studijním oboru Masmediální studia, resp. V příbuzném studijním oboru, děkanovi fakulty.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Forma studia

rigorózní řízení (JUDr.)

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, 851 05 Bratislava

Cena investice do vzdělání

Pro uchazeče ze SR a ČR – 750 € (20 266 Kč)

Pro ostatní uchazeče 1500 € (40 533 Kč)

Přijímací řízení

Přihláška na rigorózní zkoušku musí být v  písemné formě, uchazeč  v ní uvádí:

  1. studijní program/odbor, ve kterém získal vysokoškolské vzdělání
  2. studijní program, který si zvolil na vykonání rigorózní zkoušky
  3. název tématu rigorózní práce

Součástí přihlášky k rigorózní zkoušce je:

  1. ověřená kopie vysokoškolského diplomu
  2. ověřena kopie vysvědčení o státní závěrečné zkoušce
  3. dodatek k diplomu
  4. seznam publikovaných prací, pokud nějaké uchazeč má
  5. projekt práce v rozsahu cca 3 – 5 stran
  6. životopis

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Termíny přijímacího řízení

Termín podání e-přihlášky: v průběhu akademického roku

Termín odevzdání rigorózní práce:

31. 03. 2016 – jarní termín

31. 08. 2016 – podzimní termín




Design médií Mgr.

Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Cílem studijního programu „Design médií“ je připravit odborníky, kteří budou mít adekvátní znalosti z historie a současného grafického dizajnu, žánrů současné fotografie, kostýmového výtvarnictví, dějin odívání a módy, scénografie a scénické architektury, dějin divadla, dějin hudby, dějin literatury, vizuální komunikace, dizajn obrazu, fotografické tvorby, digitálních fotografických postprodukčních úprav, televizní a filmové studijní tvorby, dramaturgie, jazykové kultury a strategie současného podnikání.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Délka studia

2 roky

Forma studia

2. stupeň (Mgr.) - prezenční

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Přijímací řízení

Bez přijímacích zkoušek

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Předpoklady pro přijetí

Úspěšné absolvování 1. stupně bakalářského studia ve studijním programu Mediální komunikace a Design médií na Fakultě PEVŠ nebo bakalářského studia ve stejném nebo příbuzném studijním oboru jiných vysokých škol.

Cílová profese

V oblasti marketingu, reklamy a dizajnu médií získáte odborný přehled v různých oblastech(sociální, multikulturní, regionální, v oblasti politiky, neziskových projektů, různých organizací, služeb, médií). Pochopíte význam metod marketingové komunikace ( marketing akcí, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej, výstavy a veletrhy), naučíme Vás komunikovat s klientem a prezentovat projekty. Jako jediná fakulta Vám pomůžeme pochopit podstatu reklamy, ukážeme Vám její různé modely, taxonomii fungování, neurologický přístup, efektivitu, angažovanost a význam reklamních strategií pro dosažení cíle.




Masmediální a marketingová komunikace – Mgr.

Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Cílem magisterského studia v programu Masmediální a marketingová komunikace je příprava odborníků s hlubokými teoretickými vědomostmi a praktickými zručnostmi, které jim umožní se uplatnit v rozhodovací a řídící manažerské praxi, profesionálně vést mediální nebo marketingové týmy a reagovat na nejnovější trendy multimediální komunikace.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Délka studia

2 roky- prezenční 3 roky - kombinovaná

Forma studia

2. stupeň (Mgr.) - prezenční, kombinovaná

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

2 190 € (59 178 Kč) prezenční, 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo měsíčních splátek.

Školné na akademický rok 2016/2017 pro absolventy bakalářského studia na PEVŠ.

2 090 € (56 476 Kč) prezenční, 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo měsíčních splátek

Přijímací řízení

Bez přijímacích zkoušek

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Předpoklady pro přijetí

Úspěšné absolvování 1. stupně bakalářského studia ve studijním programu Mediální komunikace a Dizajn médií na Fakultě PEVŠ nebo bakalářského studia ve stejném nebo příbuzném studijním oboru jiných vysokých škol.

 

Cílová profese

Absolvent studijního programu bude ovládat teorii masmediální a marketingové komunikace, manažerské a profesní etiky, managementu médií, sociální psychologie, tvorby komunikačních strategií, mediálního práva a legislativy, marketingu médií, public relations, vztahy s médii a veřejností, poslání reklamy, personálního managementu, výzkumu trhu a spotřebitelského chování. Může být odborníkem v různých formách marketingu ( sociální, multikulturní, regionální, politický, neziskové projekty, organizace, služby, média). Ovládá metody marketingové komunikace(podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej, výstavy a veletrhy), komunikaci s klientem a prezentace projektů. Odborné znalosti může uplatnit také v evropské politice a médiích, mezinárodní mediální legislativě, ve výzkumu médií a veřejném mínění. Bude ovládat nové trendy v masmediální oblasti( internetová a počítačová technika a grafika, multimédia), kulturu jazykového projevu, ekonomiku, základy podnikání a diplomacie. Získá teoretické vědomosti a předpoklady na případné doktorandské studium.




Design médií – Bc.

Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Bakalářské studium ve studijním programu Design médií je jednooborové studium multidisciplinárního charakteru. Zaměřuje se na přípravu kreativních dizajnerů – odborníky v printových a elektronických médiích. Absolvent využije v praxi nejnovější vědomosti a zručnosti. Poznatky o technických a technologických postupech dizajnerské tvorby dokáže uplatnit v tvořivé práci: od konceptu přes návrh až po realizaci. Může samostatně nebo týmově projektovat dizajn jednoduššího technicko-výrobního charakteru v médiích, resp. řešit redizajn mediálních produktů a služeb.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Délka studia

3 roky

Forma studia

1. stupeň (Bc.) - prezenční

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

2450 € (66 204 Kč) prezenční s možností semestrálních nebo měsíčních splátek

Přijímací řízení

Bez přijímacích zkoušek

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Předpoklady pro přijetí

Získání úplného středního nebo úplného středního odborného vzdělání ukončené maturitní zkouškou.

Cílová profese

V průběhu bakalářského studia Vám pomůžeme se stát tvořivou osobností. Budete umět prakticky využít všechny nejnovější znalosti a postupy při práci s mediální technikou. Na Fakultě masmédií PEVŠ získáte potřebné praktické vědomosti a zručnosti z printové, rozhlasové, televizní, filmové, internetové a multimediální žurnalistiky, mediální informatiky a dizajnu médií. Zasvětíme Vás do tajů teorie a praxe marketingu, reklamy, práce s veřejností a všeobecné marketingové komunikace. Získáte poznatky o technických a technologických postupech dizajnerské tvorby, které budete moci uplatnit v tvořivé práci.



Studijní zaměření pro zvýšení praktických zručností pro studenty prvních ročníků bakalařského studia

 Politická komunikace

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Studijní zaměření zahrnuje poznatky z oblasti médií, o jejich obsahu a formě, řízení médií, politických věd, sociologie, ekonomiky, psychologie, manažerské, mediální a politické etiky, managementu médií. To znamená nejen potřednou teorii masmediální a politické komunikace ale také praxi. Student se naučí vytvářet mediální a politické strategie pro státní instituce, orgány samosprávy, politické subjekty, jako i v nadnárodní společnosti. Vybrané předměty pomohou získat přehled o domácí a zahraniční politické scéně, v mezinárodních vztazích, mediálním právu a legislativě.

Profil absolventa a jeho uplatnenie

Absolvent se stane znalcem na analýzu politických procesů, bude ovládat principy domácí a zahraniční politiky a naučí se vytvářet politické programy na celostání a regionální úrovni. Zároveň bude schopný samostatně tvořit programy v oblasti domácí i zahraniční politiky, organizovat analytickou práci, hodnotit politické procesy a tvořit politické kampaně. Otevírá se mu tak možnost působit v analytických strukturách politických stran, orgánů státní správy, tvořivých týmu občanských združení, v oblasti regionálního rozvoje, přeshraniční spolupráce, a také v nadnárodních společnostech ( instituce Evropské unie, NATO a agentury OSN). Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá certifikát. Absolvent navíc získá teoretické vědomosti a předpoklady na případne doktorandské studium.

 Marketing cestovního ruchu

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Cílem studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je vzdělávání a praktická příprava odborníků – schpných se uplatnit v sektoru cestovního ruchu doma i v zahraničí. Studium poskytuje vědomosti z oblasti ekonomie, práva, managemetu a marketingu, účetnictví a financí, územně-správního členění, historických souvislostí, zvyklostí obyvatelstva v regionech, komunikačních znalostí minimálně ve dvou světových jazycích, geografické znalosti, znalosti z informatiky, kreativních metod marketingu, tvorby produktů cestovního ruchu, ekonomicko-finanční analýzy podniků, obchodního podnikání a pod.. V rámci studia se student může zaměřit na teoretickou a praktickou přípravu i v širším geografickém kontextu vzhledem k otevřeným hranicím EU a další přeshraniční spolupráci.

Profil absolventa a jeho uplatnenie

Absolvent studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je připravený pro praxi na základním a středním stupni řízení v podnikové sféře služeb cestovního ruchu. Také umí řídit procesy v podniku cestovního ruchu a organizace na základním a středním stupni managementu. Vzhledem k absolvování předmětů provázaných s praxí je připravený v této oblasti i samostatně podnikat. Uplatnit se také může i ve veřejné a regionální státní správě orientované na místní, regionální i vesnický turismus.

 Digitální marketing

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Primárním cílem je vymezit digitální marketing jako standartní a unikátní element marketingové komunikace. Student získá přehled o marketingových a komunikačních aktivitách na internetu( webové stránky, internetové reklamy a sociální média) a také komunikaci prostřednictvím mobilních zařízení ( tablety, smatfony). Získá klíčové informace o internetové reklamě, její formáty a využití. Seznámí s nevyhnutelnými kroky při tvorbě reklamy na internetu ( definování potřeb, reklamní komunikační cíle, cílové skupiny, produkt, konkurence, média) Osvojí si nejvíce využívané online marketingové nástroje, aby je dokázal správně zvolit k dosažení marketingových, reklamních a informačních cílů.

Profil absolventa a jeho uplatnenie

Absolvent získá adekvátní znalosti z teorie a praxe marketingu, marketingové komunikace, digitálního marketingu a on-line reklamy. Praktické schopnosti a zručnosti umožní v budoucnu získat nové zákazníky, zvýšit prodej a zisk firmy a konkurence schopnost. Po úspěšném absolvování bloku volitených předmětů získá student certifikát.

Absolvent získá schopnost:

  • prostřednictvím přístupu zvaného inbound marketing efektivně využít náklady,
  • pomocí bezplatné formy- blogování- etablovat společnost na trhu, a tak ji dostat do povědomí ,
  • přes budování fanouškovské základny na sociálních sítích efektivně šířit informace,
  • efektivně využívat e-mail jako účinný nástroj s vysokou mírou konverze,
  • pomocí SEO optimalizace zlepšit pozici webu ve vyhledávači
  • přes PPC kampaně propagovat svůj produkt, specilání akci, blogy nebo online video
  • budovat pozitivní image a upevnit značce nejen místo na trhu, ale zejména vytvožit pozicioning ve vnímání veřejnosti (PR)
  • vytvořiť video content – jak by mělo video vypadat a s čím je třeba počítať pri přípravě,
  • vytvořiť virální content, který zaáhne množství lidí,
  • prostřednictvím stále atraktívního Affiliate marketingu zvýšiť prodej produktu,
  • profitovat pomocí zákaznícké podpory (Customer service).
  • pracovat s analytickými nástroji (Google Analytics) a vyhodnocovat návštevnost webu

Mediální komunikace – Bc.

Charakteristika oboru

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Cílem bakalářského studia v programu Masmediální komunikace je připravit tvořivé pracovníky masmediální a marketingové specializace, kteří v praxi využijí nejnovější znalosti a postupy v tvorbě při využívání mediální techniky. Absolvent získá vědomosti a zručnosti z printové, rozhlasové, televizní, filmové, internetové a multimediální žurnalistiky, mediální informatiky, z teorie a praxe marketingu, reklamy, práce s veřejností a všeobecné marketingové komunikace.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

Délka studia

3 roky- prezenční 4 roky- kombinovaná

Forma studia

1. stupeň (Bc.) - prezenční, kombinovaná

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

2090 € (56 476 Kč) prezenční , 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo mesíčních splátek

Přijímací řízení

Bez přijímacích zkoušek

Poplatek za přijímací řízení

20 €

Předpoklady pro přijetí

Získání úplného středního nebo úplného středního odborného vzdělání ukončené maturitní zkouškou.

Cílová profese

V médiích, v reklamní, PR nebo full servisní agentuře, ve firmě jako marketingový pracovník.



Studijní zaměření pro zvýšení praktických zručností pro studenty prvních ročníků bakalařského studia

 Politická komunikace

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Studijní zaměření zahrnuje poznatky z oblasti médií, o jejich obsahu a formě, řízení médií, politických věd, sociologie, ekonomiky, psychologie, manažerské, mediální a politické etiky, managementu médií. To znamená nejen potřednou teorii masmediální a politické komunikace ale také praxi. Student se naučí vytvářet mediální a politické strategie pro státní instituce, orgány samosprávy, politické subjekty, jako i v nadnárodní společnosti. Vybrané předměty pomohou získat přehled o domácí a zahraniční politické scéně, v mezinárodních vztazích, mediálním právu a legislativě.

Profil absolventa a jeho uplatnění

Absolvent se stane znalcem na analýzu politických procesů, bude ovládat principy domácí a zahraniční politiky a naučí se vytvářet politické programy na celostátní a regionální úrovni. Zároveň bude schopný samostatně tvořit programy v oblasti domácí i zahraniční politiky, organizovat analytickou práci, hodnotit politické procesy a tvořit politické kampaně. Otevírá se mu tak možnost působit v analytických strukturách politických stran, orgánů státní správy, tvořivých týmu občanských sdružení, v oblasti regionálního rozvoje, přeshraniční spolupráce, a také v nadnárodních společnostech ( instituce Evropské unie, NATO a agentury OSN). Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá certifikát. Absolvent navíc získá teoretické vědomosti a předpoklady na případně doktorandské studium.

Marketing cestovního ruchu

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Cílem studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je vzdělávání a praktická příprava odborníků – schpných se uplatnit v sektoru cestovního ruchu doma i v zahraničí. Studium poskytuje vědomosti z oblasti ekonomie, práva, managemetu a marketingu, účetnictví a financí, územně-správního členění, historických souvislostí, zvyklostí obyvatelstva v regionech, komunikačních znalostí minimálně ve dvou světových jazycích, geografické znalosti, znalosti z informatiky, kreativních metod marketingu, tvorby produktů cestovního ruchu, ekonomicko-finanční analýzy podniků, obchodního podnikání a pod.. V rámci studia se student může zaměřit na teoretickou a praktickou přípravu i v širším geografickém kontextu vzhledem k otevřeným hranicím EU a další přeshraniční spolupráci.

Profil absolventa a jeho uplatnění

Absolvent studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je připravený pro praxi na základním a středním stupni řízení v podnikové sféře služeb cestovního ruchu. Také umí řídit procesy v podniku cestovního ruchu a organizace na základním a středním stupni managementu. Vzhledem k absolvování předmětů provázaných s praxí je připravený v této oblasti i samostatně podnikat. Uplatnit se také může i ve veřejné a regionální státní správě orientované na místní, regionální i vesnický turismus.

Digitální marketing

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Primárním cílem je vymezit digitální marketing jako stantartní a unikátní element marketingové komunikace. Student získá přehled o marketingových a komunikačních aktivitách na internetu( webové stránky, internetové reklamy a sociální média) a také komunikaci prostřednictvím mobilních zařízení ( tablety, smatfony). Získá klíčové informace o internetové reklamě, její formáty a využití. Seznámí s nevyhnutelnými kroky při tvorbě reklamy na internetu ( definování potřeb, reklamní komunikační cíle, cílové skupiny, produkt, konkurence, média) Osvojí si nejvíce využívané online marketingové nástroje, aby je dokázal správně zvolit k dosažení marketingových, reklamních a informačních cílů.

Profil absolventa a jeho uplatnění

Absolvent získá adekvátní znalosti z teorie a praxe marketingu, marketingové komunikace, digitálního marketingu a on-line reklamy. Praktické schopnosti a zručnosti umožní v budoucnu získat nové zákazníky, zvýšit prodej a zisk firmy a konkurence schopnost. Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá student certifikát.

Absolvent získá schopnost:

  • prostřednictvím přístupu zvaného inbound marketing efektivně využít náklady,
  • pomocí bezplatné formy- blogování- etablovat společnost na trhu, a tak ji dostat do povědomí ,
  • přes budování fanouškovské základny na sociálních sítích efektivně šířit informace,
  • efektivně využívat e-mail jako účinný nástroj s vysokou mírou konverze,
  • pomocí SEO optimalizace zlepšit pozici webu ve vyhledávači
  • přes PPC kampaně propagovat svůj produkt, specilání akci, blogy nebo online video
  • budovat pozitivní image a upevnit značce nejen místo na trhu, ale zejména vytvožit pozicioning ve vnímání veřejnosti (PR)
  • vytvořiť video content – jak by mělo video vypadat a s čím je třeba počítať pri přípravě,
  • vytvořiť virální content, který zaáhne množství lidí,
  • prostřednictvím stále atraktívního Affiliate marketingu zvýšiť prodej produktu,
  • profitovat pomocí zákaznícké podpory (Customer service).
  • pracovat s analytickými nástroji (Google Analytics) a vyhodnocovat návštevnost webu

Novinky

Archiv novinek
09.02.2018

JAPONSKÝ VEĽVYSLANEC NAVŠTÍVIL PEVŠ

V piatok 9. februára prijal rektor – prof. Ing. Dr.h.c. Juraj Stern PhD., na pôde Paneurópskej vysokej školy mimoriadneho a splnomocneného veľvyslanca Japonska v Slovenskej republike – Jun Shimmiho. Cieľom zdvorilostnej návštevy bolo utuženie vzájomných vzťahov.

Podľa rektora by sa mohla zintenzívniť spolupráca s japonskými univerzitami, […]

Zobrazit celý článek
03.02.2018

POZVÁNKA NA PŘEDNÁŠKU PREZIDENTA HOSPODÁŘSKÉ KOMORY ČR VLADIMÍRA DLOUHÉHO

Zveme vás na přednášku pana Ing. Vladimíra Dlouhého, CSc., MBA – Prezidenta hospodářské komory ČR. Pokračujeme tak v sérii přednášek týkajících se ekonomických témat ČR s názvem:

Česko a střední Evropa 28 let po transformaci
Solidní ekonomika, zmatená politika, odcizení EU?

Přijďte si poslechnout a […]

Zobrazit celý článek
27.01.2018

SOUTĚŽ O STIPENDIUM NA ŠKOLÁCH AH

Zajímalo by vás studium na soukromé vysoké škole? Nyní máš možnost vyhrát roční stipendium na jedné ze škol Akademického holdingu (VŠO, VŠPP nebo PEVŠ v Bratislavě). Zapojte se do naší soutěže.

OTÁZKY PRO 1. KOLO SOUTĚŽE

stačí vyplnit registrační e-mail a odpovědět […]

Zobrazit celý článek

Rezervuj si své místo studia

Přihlášení je rychlé, snadné a ZDARMA.