Marketingový a mediální manager

OBORY A ZAMĚŘENÍ

Marketér / marketingový specialista – Chytré studium

Charakteristika oboru

Specializace zaměřená na profilaci absolventů schopných identifikovat a volit cílové trhy, budovat s nimi výnosné vztahy s cílem dosáhnout rovnováhy mezi vytvářením další hodnoty pro zákazníka a tvorbou zisku pro firmu či přínosů pro organizace a regiony. Rozvíjené dovednosti budou spojeny s analýzou, marketingovým výzkumem, formulací marketingových strategií a taktik, rozvojem konkurenceschopnosti a zakládáním budoucnosti firem.

Délka studia

3 roky

Forma studia

Bakalářské Bc. Externí, Kombinovaná, připravujeme pro Vás E-learning, Digitální, On-line, Lokální

Místo studia

Informace o místu studia můžete zjistit na  bezplatné lince 800 555 808

Začátek studia

Každý měsíc podmínkou je minimální počet studentů 20.

Cena investice do vzdělání

Informace můžete zjistit na  bezplatné lince 800 555 808.

Přijímací řízení

Chytré studium je otevřeno všem, podrobnější informace obdržíte na bezplatné lince 800 555 808.

Předpoklady pro přijetí

Ukončené středoškolské vzdělání a doložením ověřené kopie maturitního vysvědčení.

Termíny přijímacího řízení

Informace můžete zjistit na  bezplatné lince 800 555 808.

Cílová profese

Uplatnění najdou absolventi na pozicích marketérů, marketingových specialistů a manažerů, key account manažerů (manažerů řízení vztahů s klíčovými zákazníky), brand manažerů atd. a to jak v soukromém, tak ve veřejném sektoru.




Strategické řízení pro manažery a podnikatele – MBA

Charakteristika oboru

Profesní vzdělávání MBA je rozšířené vzdělávání pro manažery v oblasti praktického managementu. Vzdělávací program MBA Strategické řízení pro manažery a podnikatele poskytuje vzdělávání moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníkem a navazování nových kontaktů v oblasti profesní praxe. Praktický management znamená aplikaci znalostí přímo do praxe – cílem je řešení konkrétní situace v oblasti strategického řízení ve Vaší firmě.

Vzdělávací Program MBA Strategické řízení pro manažery a podnikatele vychází z konceptu hierarchie firemních strategií s vazbou na strategické podnikatelské jednotky.

Délka studia

Jeden rok, intenzívní studium: 6 měsíců

Forma studia

Kombinovaná forma výuky probíhá v průběhu víkendu (SO,NE), přednášky jsou 1x za měsíc.

Místo studia

Bratislava , Tomašikova 20

Začátek studia

Únor 2017

Cena investice do vzdělání

4.999€ ( s DPH) (135 083,- Kč)– základní cena vzdělávacího programu

5.999€ (s DPH) (162 105,- Kč) – cena vzdělávacího programu v případě absolvování Modulu 4: Projektové a procesní řízení ve Velké Británii

Přijímací řízení

Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE

Předpoklady pro přijetí

Vzdělávací program MBA Strategické řízení pro manažery a podnikatele je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníky, kteří chtějí získat konkurenční výhodu.

Cílová profese

Zvýšení konkurenceschopnosti, výkonnosti a bezpečnosti firmy rozvojem lidských zdrojů v oblasti strategického myšlení s využíváním efektivních metod a technik strategického řízení.



Rozsah vzdělávacího programu

1). Kurz se skládá z následujících 6 modulů, každý v rozsahu 16 hodin přímé výuky:

Modul 1: Strategické řízení

Modul 2: Strategické řízení lidských zdrojů

Modul 3: Strategické řízení finančních a rizik

Modul 4: Projektové a procesní řízení

Modul 5: Řízení změny a výkonnosti firmy

Modul 6: Rozvoj kompetenci osobního managementu (výcvik)

Poznámka: Modul 4 Projektové a procesního řízení je v případě zájmu možné absolvovat ve Velké Británii, který je organizovaný v spolupráci se Staffordshire University. V tomto případě probíhá výuka v anglickém jazyce. Studentů je zabezpečená doprava a ubytování, které není je zahrnuté v základní ceně programu.

2). 4 hodiny konzultace při přípravě závěrečné práce v spolupráci s vedoucím práce

Studijní materiál

Zahrnutý v ceně vzdělávacího programu – ke každému modulu student obdrží studijní materiály v tištěné formě včetně prezentace a odborné publikace.

Garanti vzdělávacího programu

Ing. Antonino Milicia, Ph.D.

doc. PhDr. Lubomír Kostroň, CSc.

Ing. Josef Polák, Ph.D.

doc. Ing. Dana Martinovičová, Ph.D.

PhDr. Petr Krajáč, Ph.D.

Způsob ukončení vzdělávacího programu

Úspěšná obhajoba závěrečné práce formou prezentace a zodpovězení otázek členů komise.

Závěrečná práce obsahuje analýzu konkrétního právního problému s návrhem konkrétních opatření a postupu implementace. Rozsah práce je 20 stran formátu A4 (cca. 6.000 slov).

Hodnocení závěrečné práce je slovní, celkové výsledné hodnocení je „Absolvoval“/“Neabsolvoval“.

Pro úspěšné absolvování programu je potřebné osobně se zúčastnit na min. 70% výuky.

Poznámka: V ceně studia je zahrnutá možnost opakovat obhajobu závěrečné práce v případě získaní hodnocení „Neabsolvoval“.

Osvědčení o ukončení vzdělávacího programu

Certifikát – bude předaný po úspěšném ukončení vzdělávacího programu

Termín a čas konání vzdělávacího programu

11.2. 2017 (sobota)

8:00- 9:00 – Úvod do programu

9:00 – 17:00 – Modul 1: Strategické řízení

12.2. 2017 (neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 1: Strategické řízení

18.3. 2017 a 19. 3. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 2: Strategické řízení lidský zdrojů

29.4. 2017 a 30.4. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 4: Projektové a procesní řízení

(V případě Modulu 4: Projektové a procesní řízení ve Velké Británii : 28.4. 2017 – 30.4. 2017 od 9:00 – 17:00)

20.5. 2017 a 21.5. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 3: Strategické řízení financí a rizik

17.6. 2017 a 18.6. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 5: Řízení změny a výkonností firmy (výcvik)

15.7.2017 a 16.7. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 6: Rozvoj kompetencí osobního managementu (výcvik)

9.9. 2017

9:00 – 17:00 – Obhajoba závěrečné práce

11.11. 2017

9:00 – 17:00 – Obhajoba závěrečné práce

Poznámka: V průběhu výuky je účastníkům vzdělávacího programu k dispozici občerstvení včetně obědu.


Rozvoj lidských zdrojů – MBA

Charakteristika oboru

Profesní vzdělávání MBA je rozšířené vzdělávání pro manažery v oblasti praktického managementu. Vzdělávací program MBA Rozvoj lidských zdrojů poskytuje vzdělávaní moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníky a navazování nových kontaktů v oblasti profesní praxe. Praktický management znamená aplikaci znalostí přímo do praxe – cílem je řešení konkrétní situace v oblasti strategického řízení ve vaší firmě.
Vzdělávací program MBA Rozvoj lidských zdrojů je jedinečným programem, který je zaměřený na lidské zdroje a jejich rozvoj. Nabízí moderní metody a techniky rozvoje lidských zdrojů, které umožňují zvýšit kvalitu a potenciál lidských zdrojů ve firmě.

Obsahem všech modulu je vysvětlení základních pojmů, metod a technik v oblasti práva, praktická analýza vybraných právních problémů a diskuze o implementaci v prostředí jednotlivých firem účastníků kurzu. Správnost řešení a postupu si ověříte diskusemi a konzultacemi.

Délka studia

Jeden rok, intenzívní studium: 6 měsíců

Forma studia

Kombinovaná forma výuky probíhá v průběhu víkendu (SO,NE), přednášky jsou 1x za měsíc.

Místo studia

Bratislava , Tomašikova 20

Začátek studia

Únor 2017

Cena investice do vzdělání

4.999€ ( s DPH) (135 083,- Kč)– základní cena vzdělávacího programu

5.999€ (s DPH) (162 105,- Kč) – cena vzdělávacího programu v případě absolvování Modulu 4: Systematické vzdělávání a profesní rozvoj, kariérní management, podmínky pro rozvoj HR ve Velké Británii

Přijímací řízení

Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE

Předpoklady pro přijetí

Vzdělávací program MBA Rozvoj lidských zdrojů je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníky, kteří chtějí získat konkurenční výhodu v oblasti HR.

Cílová profese

Zvýšení konkurenceschopnosti, výkonnosti a bezpečnosti firmy rozvojem lidských zdrojů. Rozvoj lidských zdrojů je specifickou složkou řízení lidských zdrojů, zaměřenou na systematický profesní růst a rozvoj lidských zdrojů, vytváření strategií a podmínek rozvoje včetně koncipování moderních podpůrných a motivačních programů pro rozvoj pracovníků.



Rozsah vzdělávacího programu

1). Kurz se skládá z následujících 6 modulů, každý v rozsahu 16 hodin přímé výuky:

Modul 1: Strategické vedení a rozvoj lidských zdrojů

Modul 2: Strategické řízení inovací

Modul 3: Kreativní a znalostní managementu

Modul 4: Systematické vzdělávání a profesní rozvoj, kariérní management, podmínky pro rozvoj HR

Modul 5: Rozvoj kompetencí osobního managementu (výcvik)

Modul 6: Business koučing a koučovací přístupy

2). 2 hodiny konzultací při přípravě závěrečné práce v spolupráci s vedoucím práce

Poznámka: Modul 4  je v případě zájmu možné absolvovat ve Velké Británii, kde je organizovaný ve spolupráci  Staffordshire University. V tomto případě probíhá výuka v anglickém jazyce. Studentům je zabezpečená doprava a ubytování, které není zahrnuté v základní ceně programu

Studijní materiál

Zahrnutý v ceně vzdělávacího programu – ke každému modulu student obdrží studijní materiály v tištěné formě včetně prezentace a odborné publikace.

Garanti vzdělávacího programu

Mgr. Ladislav Koubek, MBA

PhDr. Petr Krajáč, Ph.D.

Mgr. David Kryštof

Způsob ukončení vzdělávacího programu

Úspěšná obhajoba závěrečné práce formou prezentace a zodpovězení otázek členů komise.

Závěrečná práce obsahuje analýzu konkrétního právního problému s návrhem konkrétních opatření a postupu implementace. Rozsah práce je 20 stran formátu A4 (cca. 6.000 slov).

Hodnocení závěrečné práce je slovní, celkové výsledné hodnocení je „Absolvoval“/“Neabsolvoval“.

Pro úspěšné absolvování programu je potřebné osobně se zúčastnit na min. 70% výuky.

Poznámka: V ceně studia je zahrnutá možnost opakovat obhajobu závěrečné práce v případě získaní hodnocení „Neabsolvoval“.

Osvědčení o ukončení vzdělávacího programu

Certifikát – bude předaný po úspěšném ukončení vzdělávacího programu

Termín a čas konání vzdělávacího programu

11.2. 2017 (sobota)

8:00- 9:00 – Úvod do programu

9:00 – 17:00 – Modul 1: Strategické vedení a rozvoj lidských zdrojů

12.2. 2017 (neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 1: Strategické vedení a rozvoj lidských zdrojů

18.3. 2017 a 19. 3. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 2: Strategické řízení inovací

29.4. 2017 a 30.4. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 4: Systematické vzdělávání a profesní rozvoj, kariérní management, podmínky pro rozvoj HR

(V případě Modulu 4: Systematické vzdělávání a profesní rozvoj, kariérní management, podmínky pro rozvoj HR ve Velké Británii : 28.4. 2017 – 30.4. 2017 od 9:00 – 17:00)

20.5. 2017 a 21.5. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 3: Kreativní a znalostní management

17.6. 2017 a 18.6. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 5: Rozvoj kompetencí osobního managementu (výcvik)

15.7.2017 a 16.7. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 6: Business koučing a koučovací přístupy

9.9. 2017

9:00 – 17:00 – Obhajoba závěrečné práce

11.11. 2017

9:00 – 17:00 – Obhajoba závěrečné práce

Poznámka: V průběhu výuky je účastníkům vzdělávacího programu k dispozici občerstvení včetně obědu.


Základy rozvoje lidských zdrojů – MBA

Charakteristika oboru

Profesní vzdělávání MBA je rozšířené vzdělávání pro manažery v oblasti praktického managementu. Vzdělávací program MBA Základy rozvoje lidských zdrojů poskytuje vzdělávaní moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníky a navazování nových kontaktů v oblasti profesní praxe. Praktický management znamená aplikaci znalostí přímo do praxe – cílem je řešení konkrétní situace v oblasti strategického řízení ve vaší firmě.
Vzdělávací program MBA Základy rozvoje lidských zdrojů je jedinečným programem, který je zaměřený na lidské zdroje a jejich rozvoj. Nabízí moderní metody a techniky rozvoje lidských zdrojů, které umožňují zvýšit kvalitu a potenciál lidských zdrojů ve firmě.

Obsahem všech modulu je vysvětlení základních pojmů, metod a technik v oblasti práva, praktická analýza vybraných právních problémů a diskuze o implementaci v prostředí jednotlivých firem účastníků kurzu. Správnost řešení a postupu si ověříte diskusemi a konzultacemi.

Délka studia

Jeden rok, intenzívní studium: 6 měsíců

Forma studia

Kombinovaná forma výuky probíhá v průběhu víkendu (SO,NE), přednášky jsou 1x za měsíc.

Místo studia

Bratislava , Tomašikova 20

Začátek studia

Říjen 2016

Cena investice do vzdělání

2.999€ ( s DPH) (81 020,- Kč)

Přijímací řízení

Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE

Předpoklady pro přijetí

Vzdělávací program MBA Základy rozvoje lidských zdrojů je určený pro manažéry, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníky, kteří chtějí získat konkurenční výhodu v oblasti HR.

Cílová profese

Zvýšení konkurenceschopnosti, výkonnosti a bezpečnosti firmy rozvojem lidských zdrojů. Rozvoj lidských zdrojů je specifickou složkou řízení lidských zdrojů, zaměřenou na systematický profesní růst a rozvoj lidských zdrojů, vytváření strategií a podmínek rozvoje včetně koncipování moderních podpůrných a motivačních programů pro rozvoj pracovníků.



Rozsah vzdělávacího programu

1). Kurz se skládá z následujících 6 modulů, každý v rozsahu 8 hodin přímé výuky:

Modul 1: Strategické vedení a rozvoj lidských zdrojů

Modul 2: Strategické řízení inovací

Modul 3: Kreativní a znalostní managementu

Modul 4: Systematické vzdělávání a profesní rozvoj, kariérní management, podmínky pro rozvoj HR

Modul 5: Rozvoj kompetencí osobního managementu (výcvik)

Modul 6: Business koučing a koučovací přístupy

2). 2 hodiny konzultací při přípravě závěrečné práce v spolupráci s vedoucím práce

Studijní materiál

Zahrnutý v ceně vzdělávacího programu – ke každému modulu student obdrží studijní materiály v tištěné formě včetně prezentace a odborné publikace.

Garanti vzdělávacího programu

Mgr. Ladislav Koubek, MBA

PhDr. Petr Krajáč, Ph.D.

Mgr. David Kryštof

Způsob ukončení vzdělávacího programu

Úspěšná obhajoba závěrečné práce formou prezentace a zodpovězení otázek členů komise.

Závěrečná práce obsahuje analýzu konkrétního právního problému s návrhem konkrétních opatření a postupu implementace. Rozsah práce je 20 stran formátu A4 (cca. 6.000 slov).

Hodnocení závěrečné práce je slovní, celkové výsledné hodnocení je „Absolvoval“/“Neabsolvoval“.

Pro úspěšné absolvování programu je potřebné osobně se zúčastnit na min. 70% výuky.

Poznámka: V ceně studia je zahrnutá možnost opakovat obhajobu závěrečné práce v případě získaní hodnocení „Neabsolvoval“.

Osvědčení o ukončení vzdělávacího programu

Certifikát – bude předaný po úspěšném ukončení vzdělávacího programu


Právo pro manažery – LL.M.

Charakteristika oboru

Profesní vzdělávaní, vycházející z LLM je rozšířené vzdělávání pro manažery v oblasti aplikování práva v praktické oblasti managementu.

Vzdělávací program LLM Právo pro manažery poskytuje studentům vzdělávání moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníky a navazování nových kontaktů v oblasti profesní praxe.

Výuka je vedená se zřetelem na to, že i když manažeři přicházejí ve své profesi do styku s různými právními odvětvími, tak sami nemusí být právníky, avšak neznalost právního povědomí může mít také různé finanční následky pro společnosti, které řídí.

Obsahem všech modulů je vysvětlení základních pojmů, metod a technik v oblasti práva, praktická analýza vybraných právních problémů a diskuse o implementaci v prostředí jednotlivých firem účastníků kurzu. Správnost řešení a postupů si ověříte diskusemi a konzultacemi.

Délka studia

Jeden rok, intenzívní studium: 6 měsíců

Forma studia

Kombinovaná forma výuky probíhá v průběhu víkendu (SO,NE), přednášky jsou 1x za měsíc.

Místo studia

Bratislava , Tomašikova 20

Začátek studia

Únor 2017

Cena investice do vzdělání

4.999€ ( s DPH) (135 083,- Kč)– základní cena vzdělávacího programu

5.999€ (s DPH) (162 105,- Kč) – cena vzdělávacího programu v případě absolvování Modulu 6: Firma, právo, etika ve Velké Británii

Přijímací řízení

Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE

Předpoklady pro přijetí

Vzdělávací program LLM Právo pro manažery je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníků, kteří chtějí získat konkurenční výhodu.

Cílová profese

Vzdělávací program LLM Právo pro manažery je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníků, kteří chtějí získat konkurenční výhodu.



Rozsah vzdělávacího programu

1). Kurz je sestaven z následujících 6 modulů, každý v rozsahu 16 hodin přímé výuky:

Modul 1: Úvod do práva a právní teorie

Modul 2: Právní aspekty řízení lidských zdrojů

Modul 3: Právní aspekty řízení financí

Modul 4: Řízení právní infrastruktury firmy

Modul 5: Právní aspekty řízení marketingu

Modul 6: Firma, právo a etika

Poznámka: Modul 6 Firma, právo a etika je v případě zájmu možné absolvovat ve Velké Británii, kde je organizovaný ve spolupráci  Staffordshire University. V tomto případě probíhá výuka v anglickém jazyce. Studentům je zabezpečená doprava a ubytování, které není zahrnuté v základní ceně programu

2). 4 hodiny konzultace při přípravě závěrečné práce ve spolupráci s vedoucím práce

Studijní materiál

Zahrnutý v ceně vzdělávacího programu – ke každému modulu student obdrží studijní materiály v tištěné formě včetně prezentace a odborné publikace.

Garanti vzdělávacího programu

Havlíček Jan, JUDr.

Žák Pavel, JUDr.

Řihák Marek, Ing.

Ondrůšek Čestmír, JUDr. Ing., Ph.D.

Dobřichovský Tomáš, JUDr., Ph.D.

Způsob ukončení vzdělávacího programu

Úspěšná obhajoba závěrečné práce formou prezentace a zodpovězení otázek členů komise.

Závěrečná práce obsahuje analýzu konkrétního právního problému s návrhem konkrétních opatření a postupu implementace. Rozsah práce je 20 stran formátu A4 (cca. 6.000 slov).

Hodnocení závěrečné práce je slovní, celkové výsledné hodnocení je „Absolvoval“/“Neabsolvoval“.

Pro úspěšné absolvování programu je potřebné osobně se zúčastnit na min. 70% výuky.

Poznámka: V ceně studia je zahrnutá možnost opakovat obhajobu závěrečné práce v případě získaní hodnocení „Neabsolvoval“.

Osvědčení o ukončení vzdělávacího programu

Certifikát – bude předaný po úspěšném ukončení vzdělávacího programu

Termín a čas konání

18.2.2017 (sobota)

8:00- 9:00 – Úvod do programu

9:00 – 17:00 – Modul 1: Úvod do práva a právní teorie

19.2.2017 (neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 1: Úvod do práva a právní teorie

25.3. 2017 a 26.3. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 2: Právní aspekty řízení lidských zdrojů

29.4. 2017 a 30.4. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 6: Firma, právo a etika

(V případe konání Modul 6: Firma, právo a etika

ve Velké Británii : 28.4. 2017 – 30.4. 2017 od 9:00 – 17:00)

27.5. 2017 a 28.5. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 3: Právní aspekty řízení financí

24.6. 2017 a 25.6. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 4: Řízení právní infrastruktury firmy

8.7. 2017 a 9.7. 2017 (sobota + neděle)

9:00 – 17:00 – Modul 5: Právní aspekty řízení marketingu

9.9. 2017

9:00 – 17:00 – Obhajoba závěrečné práce

11.11. 2017

9:00 – 17:00 – Obhajoba závěrečné práce

Poznámka: V průběhu  výuky je účastníkům vzdělávacího programu k dispozici občerstvení včetně obědu.

Minimální počet účastníků vzdělávacího programu 

10

Poznámka:

Nabídku kurz je také možné organizovat  pro uzavřené skupiny. V tomto případě se termín a místo dohodne dle individuálních požadavků zákazníka.


Základy práva pro manažery – LL.M.

Charakteristika oboru

Profesní vzdělávání vycházející z LLM je rozšířené vzdělávání pro právníky a odborníky pohybující se v právní oblasti.Vzdělávací program LLM „Základy práva pro manažery“ poskytuje vzdělávání moderní formou s individuálním přístupem, konzultace s odborníky a navazování kontaktů v oblasti profesní praxe.

Obsahem všech modulu je vysvětlení základních pojmů, metod a technik v oblasti práva, praktická analýza vybraných právních problémů a diskuze o implementaci v prostředí jednotlivých firem účastníků kurzu. Správnost řešení a postupu si ověříte diskusemi a konzultacemi.

Délka studia

Jeden rok, intenzívní studium: 6 měsíců

Forma studia

Kombinovaná forma výuky probíhá v průběhu víkendu (SO,NE), přednášky jsou 1x za měsíc.

Místo studia

Bratislava , Tomašikova 20

Začátek studia

Říjen 2016

Cena investice do vzdělání

2.999€ ( s DPH) (81 020,- Kč)

Přijímací řízení

Zaslání vyplněné on-line přihlášky dostupné ZDE

Předpoklady pro přijetí

Vzdělávací program LLM Základy práva pro manažery je určený pro manažery, členy managementu, podnikatele, zaměstnance státní správy a samosprávy, představitele neziskových organizací a pracovníků, kteří chtějí získat konkurenční výhodu.

Cílová profese

Zvýšení právního povědomí, dokázat identifikovat rizika pocházející z právního prostředí a zvýšit bezpečnost firmy rozvojem lidských zdrojů v oblasti práva využíváním efektivních metod a technik strategického řízení.



Rozsah vzdělávacího programu

1). Kurz je sestaven z následujících 6 modulů, každý v rozsahu 8 hodin přímé výuky:

Modul 1: Úvod do práva a právní teorie

Modul 2: Právní aspekty řízení lidských zdrojů

Modul 3: Právní aspekty řízení financí

Modul 4: Řízení právní infrastruktury firmy

Modul 5: Právní aspekty řízení marketingu

Modul 6: Firma, právo a etika

Poznámka: Modul 6 Firma, právo a etika je v případě zájmu možné absolvovat ve Velké Británii, kde je organizovaný ve spolupráci  Staffordshire University. V tomto případě probíhá výuka v anglickém jazyce. Studentům je zabezpečená doprava a ubytování, které není zahrnuté v základní ceně programu

2). 4 hodiny konzultace při přípravě závěrečné práce ve spolupráci s vedoucím práce

Studijní materiál

Zahrnutý v ceně vzdělávacího programu – ke každému modulu student obdrží studijní materiály v tištěné formě včetně prezentace a odborné publikace.

Garanti vzdělávacího programu

Havlíček Jan, JUDr.

Žák Pavel, JUDr.

Řihák Marek, Ing.

Ondrůšek Čestmír, JUDr. Ing., Ph.D.

Dobřichovský Tomáš, JUDr., Ph.D.

Způsob ukončení vzdělávacího programu

Úspěšná obhajoba závěrečné práce formou prezentace a zodpovězení otázek členů komise.

Závěrečná práce obsahuje analýzu konkrétního právního problému s návrhem konkrétních opatření a postupu implementace. Rozsah práce je 20 stran formátu A4 (cca. 6.000 slov).

Hodnocení závěrečné práce je slovní, celkové výsledné hodnocení je „Absolvoval“/“Neabsolvoval“.

Pro úspěšné absolvování programu je potřebné osobně se zúčastnit na min. 70% výuky.

Poznámka: V ceně studia je zahrnutá možnost opakovat obhajobu závěrečné práce v případě získaní hodnocení „Neabsolvoval“.

Osvědčení o ukončení vzdělávacího programu

Certifikát – bude předaný po úspěšném ukončení vzdělávacího programu


Masmediální studia- Habilitační a inaugurační řízení

Charakteristika oboru

Forma studia

Habilitační a inaugurační řízení

Cena investice do vzdělání

Poplatek za rigorózní řízení pro studenty ze Slovenské a České republiky 750 € (20 266,- Kč)

Poplatek za rigorózní řízení pro studenty ze zahraničí  1500 € (40 533 Kč)

Poplatek za habilitační řízení nebo inaugurační řízení od uchazečů ze SR a ČR, kteří nejsou z PEVŠ, n.o. v pracovním poměru na stanovený týdenní pracovní čas 1     3500 € (94 577 Kč)

Poplatek za habilitační řízení nebo inaugurační řízení od uchazečů  z ostatních zemí, kteří nejsou z PEVŠ, n.o. v pracovním poměru na stanovený týdenní pracovní čas 2    5000 € (135 110 Kč)

Poplatek za obhajobu doktorské dizertační práce (DrSc.) od uchazečů, kteří nejsou  z PEVŠ, n.o. v pracovním poměru na ustanovený týdenní pracovní čas      3500 € (94 577 Kč)




Masmediální studia – PhD.

Charakteristika oboru

Úlohou doktorandského studia v programu Masmediální studia je připravenost absolventů, kteří budou ovládat nové multidisciplinární a interdisciplinární komplexní vědecké přístupy k řešení problémů mediální a marketingové komunikace a public relations  ve všech typech médií a mediálních institucí, budou schopni samostatně realizovat komplexní výzkum a navrhovat metody řešení v oblasti legislativní, organizačně-technické a personální, uplatňovat systémový přístup při aplikaci výsledků s výzkumu  masmediální a marketingové komunikace.

Délka studia

3 roky – prezenční forma 5 let – kombinovaná forma

Forma studia

3. stupeň (PhD.) - prezenční, kombinovaná

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

9990 € (269 950 Kč) prezenční, 2490 € (67 285 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo měsíčních splátek

Přijímací řízení

Výběr uchazečů se uskutečňuje na základě výsledků přijímacího pohovoru před přijímací komisí dle prokázaných vědomostí uchazečů ze studijního oboru, jako i schopnosti objasnit komisi obsah, metody řešení a předpokládané výsledky dizertační práce. V průběhu přijímacího pohovoru se posuzují také jazykové znalosti ve zvoleném světovém jazyku.

Přijímací zkouška se skládá z pohovoru na zvolené odborné téma a otázek o projektu výzkumu, který je součástí přihlášky uchazeče. Součástí přijímací zkoušky je ústní pohovor v cizím jazyce. Když uchazeč k přihlášce předloží doklad o vykonání státní zkoušky v anglického nebo německého jazyka, nebude z cizího jazyka prozkoušen.

Přijatý uchazeč se stává studentem doktorandského studia dnem zápisu, kterého termín určuje děkan. Doktorandské studium se zpravidla začíná začátkem prvního semestru příslušného akademického roku.

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Předpoklady pro přijetí

Základní podmínkou přijetí na doktorandské studium je absolvování studijního programu druhého stupně nebo studijního programu prvního a druhého stupně vysokoškolského studia spojené do jednoho celku v odboru právo nebo příbuzném studijním oboru. Přijímací zkoušky se vykonávají před zkušební komisí, kterou jmenuje děkan.

Cílová profese

Student v prezenční formě studia se stává pracovníkem fakulty- členem ústavu, vykonává pedagogickou nebo jinou odbornou činnost související s pedagogickou činností v rozsahu ne více čtyř hodin týdně v průměru za akademický rok. Studentům v prezenční formě doktorandského studia se poskytuje stipendium dle příslušných předpisů.

Kombinovaní studenti – pracují na svém pracovišti, ale docházejí na přednášky a semináře na Fakultu masmédií.




Masmediální studium – Rigorózní řízení

Charakteristika oboru

Fakulta masmédií Panevropské vysoké školy je oprávněná uskutečňovat rigorózní zkoušky a obhajoby rigorózních prací ve studijním oboru Masmediální studia. Po jejich vykonání může udělovat akademický titul „doktor filozofie“(PhDr.). Pravidla na vykonání rigorózní zkoušky ustanovuje směrnice děkana č. 1/2011 o rigorózním řízení. Přihlášku na rigorózní řízení podává absolvent magisterského studia ve studijním oboru Masmediální studia, resp. V příbuzném studijním oboru, děkanovi fakulty.

Forma studia

rigorózní řízení (JUDr.)

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, 851 05 Bratislava

Cena investice do vzdělání

Pro uchazeče ze SR a ČR – 750 € (20 266 Kč)

Pro ostatní uchazeče 1500 € (40 533 Kč)

Přijímací řízení

Přihláška na rigorózní zkoušku musí být v  písemné formě, uchazeč  v ní uvádí:

  1. studijní program/odbor, ve kterém získal vysokoškolské vzdělání
  2. studijní program, který si zvolil na vykonání rigorózní zkoušky
  3. název tématu rigorózní práce

Součástí přihlášky k rigorózní zkoušce je:

  1. ověřená kopie vysokoškolského diplomu
  2. ověřena kopie vysvědčení o státní závěrečné zkoušce
  3. dodatek k diplomu
  4. seznam publikovaných prací, pokud nějaké uchazeč má
  5. projekt práce v rozsahu cca 3 – 5 stran
  6. životopis

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Termíny přijímacího řízení

Termín podání e-přihlášky: v průběhu akademického roku

Termín odevzdání rigorózní práce:

31. 03. 2016 – jarní termín

31. 08. 2016 – podzimní termín




Design médií Mgr.

Charakteristika oboru

Cílem studijního programu „Design médií“ je připravit odborníky, kteří budou mít adekvátní znalosti z historie a současného grafického dizajnu, žánrů současné fotografie, kostýmového výtvarnictví, dějin odívání a módy, scénografie a scénické architektury, dějin divadla, dějin hudby, dějin literatury, vizuální komunikace, dizajn obrazu, fotografické tvorby, digitálních fotografických postprodukčních úprav, televizní a filmové studijní tvorby, dramaturgie, jazykové kultury a strategie současného podnikání.

Délka studia

2 roky

Forma studia

2. stupeň (Mgr.) - prezenční

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

2 550 € ( 68 906 Kč) prezenční s možností semestrálních nebo měsíčních splátek

Školné na akademický rok 2016/2017 pro absolventy bakalářského studia na PEVŠ prezenční studium 2450€ (66 204 Kč)

Přijímací řízení

Bez přijímacích zkoušek

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Předpoklady pro přijetí

Úspěšné absolvování 1. stupně bakalářského studia ve studijním programu Mediální komunikace a Design médií na Fakultě PEVŠ nebo bakalářského studia ve stejném nebo příbuzném studijním oboru jiných vysokých škol.

Cílová profese

V oblasti marketingu, reklamy a dizajnu médií získáte odborný přehled v různých oblastech(sociální, multikulturní, regionální, v oblasti politiky, neziskových projektů, různých organizací, služeb, médií). Pochopíte význam metod marketingové komunikace ( marketing akcí, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej, výstavy a veletrhy), naučíme Vás komunikovat s klientem a prezentovat projekty. Jako jediná fakulta Vám pomůžeme pochopit podstatu reklamy, ukážeme Vám její různé modely, taxonomii fungování, neurologický přístup, efektivitu, angažovanost a význam reklamních strategií pro dosažení cíle.




Masmediální a marketingová komunikace – Mgr.

Charakteristika oboru

Cílem magisterského studia v programu Masmediální a marketingová komunikace je příprava odborníků s hlubokými teoretickými vědomostmi a praktickými zručnostmi, které jim umožní se uplatnit v rozhodovací a řídící manažerské praxi, profesionálně vést mediální nebo marketingové týmy a reagovat na nejnovější trendy multimediální komunikace.

Délka studia

2 roky

Forma studia

2. stupeň (Mgr.) - prezenční, kombinovaná

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

2 190 € (59 178 Kč) prezenční, 1 990 € (53 774 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo měsíčních splátek.

Školné na akademický rok 2016/2017 pro absolventy bakalářského studia na PEVŠ.

2 090 € (56 476 Kč) prezenční, 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo měsíčních splátek

Přijímací řízení

Bez přijímacích zkoušek

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Předpoklady pro přijetí

Úspěšné absolvování 1. stupně bakalářského studia ve studijním programu Mediální komunikace a Dizajn médií na Fakultě PEVŠ nebo bakalářského studia ve stejném nebo příbuzném studijním oboru jiných vysokých škol.

 

Cílová profese

Absolvent studijního programu bude ovládat teorii masmediální a marketingové komunikace, manažerské a profesní etiky, managementu médií, sociální psychologie, tvorby komunikačních strategií, mediálního práva a legislativy, marketingu médií, public relations, vztahy s médii a veřejností, poslání reklamy, personálního managementu, výzkumu trhu a spotřebitelského chování. Může být odborníkem v různých formách marketingu ( sociální, multikulturní, regionální, politický, neziskové projekty, organizace, služby, média). Ovládá metody marketingové komunikace(podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej, výstavy a veletrhy), komunikaci s klientem a prezentace projektů. Odborné znalosti může uplatnit také v evropské politice a médiích, mezinárodní mediální legislativě, ve výzkumu médií a veřejném mínění. Bude ovládat nové trendy v masmediální oblasti( internetová a počítačová technika a grafika, multimédia), kulturu jazykového projevu, ekonomiku, základy podnikání a diplomacie. Získá teoretické vědomosti a předpoklady na případné doktorandské studium.




Design médií – Bc.

Charakteristika oboru

Bakalářské studium ve studijním programu Design médií je jednooborové studium multidisciplinárního charakteru. Zaměřuje se na přípravu kreativních dizajnerů – odborníky v printových a elektronických médiích. Absolvent využije v praxi nejnovější vědomosti a zručnosti. Poznatky o technických a technologických postupech dizajnerské tvorby dokáže uplatnit v tvořivé práci: od konceptu přes návrh až po realizaci. Může samostatně nebo týmově projektovat dizajn jednoduššího technicko-výrobního charakteru v médiích, resp. řešit redizajn mediálních produktů a služeb.

Délka studia

3 roky

Forma studia

1. stupeň (Bc.) - prezenční

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

2450 € (66 204 Kč) prezenční s možností semestrálních nebo měsíčních splátek

Přijímací řízení

Bez přijímacích zkoušek

Poplatek za přijímací řízení

20 € (540 Kč)

Předpoklady pro přijetí

Získání úplného středního nebo úplného středního odborného vzdělání ukončené maturitní zkouškou.

Cílová profese

V průběhu bakalářského studia Vám pomůžeme se stát tvořivou osobností. Budete umět prakticky využít všechny nejnovější znalosti a postupy při práci s mediální technikou. Na Fakultě masmédií PEVŠ získáte potřebné praktické vědomosti a zručnosti z printové, rozhlasové, televizní, filmové, internetové a multimediální žurnalistiky, mediální informatiky a dizajnu médií. Zasvětíme Vás do tajů teorie a praxe marketingu, reklamy, práce s veřejností a všeobecné marketingové komunikace. Získáte poznatky o technických a technologických postupech dizajnerské tvorby, které budete moci uplatnit v tvořivé práci.



Studijní zaměření pro zvýšení praktických zručností pro studenty prvních ročníků bakalařského studia

 Politická komunikace

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Studijní zaměření zahrnuje poznatky z oblasti médií, o jejich obsahu a formě, řízení médií, politických věd, sociologie, ekonomiky, psychologie, manažerské, mediální a politické etiky, managementu médií. To znamená nejen potřednou teorii masmediální a politické komunikace ale také praxi. Student se naučí vytvářet mediální a politické strategie pro státní instituce, orgány samosprávy, politické subjekty, jako i v nadnárodní společnosti. Vybrané předměty pomohou získat přehled o domácí a zahraniční politické scéně, v mezinárodních vztazích, mediálním právu a legislativě.

Profil absolventa a jeho uplatnenie

Absolvent se stane znalcem na analýzu politických procesů, bude ovládat principy domácí a zahraniční politiky a naučí se vytvářet politické programy na celostání a regionální úrovni. Zároveň bude schopný samostatně tvořit programy v oblasti domácí i zahraniční politiky, organizovat analytickou práci, hodnotit politické procesy a tvořit politické kampaně. Otevírá se mu tak možnost působit v analytických strukturách politických stran, orgánů státní správy, tvořivých týmu občanských združení, v oblasti regionálního rozvoje, přeshraniční spolupráce, a také v nadnárodních společnostech ( instituce Evropské unie, NATO a agentury OSN). Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá certifikát. Absolvent navíc získá teoretické vědomosti a předpoklady na případne doktorandské studium.

 Marketing cestovního ruchu

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Cílem studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je vzdělávání a praktická příprava odborníků – schpných se uplatnit v sektoru cestovního ruchu doma i v zahraničí. Studium poskytuje vědomosti z oblasti ekonomie, práva, managemetu a marketingu, účetnictví a financí, územně-správního členění, historických souvislostí, zvyklostí obyvatelstva v regionech, komunikačních znalostí minimálně ve dvou světových jazycích, geografické znalosti, znalosti z informatiky, kreativních metod marketingu, tvorby produktů cestovního ruchu, ekonomicko-finanční analýzy podniků, obchodního podnikání a pod.. V rámci studia se student může zaměřit na teoretickou a praktickou přípravu i v širším geografickém kontextu vzhledem k otevřeným hranicím EU a další přeshraniční spolupráci.

Profil absolventa a jeho uplatnenie

Absolvent studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je připravený pro praxi na základním a středním stupni řízení v podnikové sféře služeb cestovního ruchu. Také umí řídit procesy v podniku cestovního ruchu a organizace na základním a středním stupni managementu. Vzhledem k absolvování předmětů provázaných s praxí je připravený v této oblasti i samostatně podnikat. Uplatnit se také může i ve veřejné a regionální státní správě orientované na místní, regionální i vesnický turismus.

 Digitální marketing

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Primárním cílem je vymezit digitální marketing jako standartní a unikátní element marketingové komunikace. Student získá přehled o marketingových a komunikačních aktivitách na internetu( webové stránky, internetové reklamy a sociální média) a také komunikaci prostřednictvím mobilních zařízení ( tablety, smatfony). Získá klíčové informace o internetové reklamě, její formáty a využití. Seznámí s nevyhnutelnými kroky při tvorbě reklamy na internetu ( definování potřeb, reklamní komunikační cíle, cílové skupiny, produkt, konkurence, média) Osvojí si nejvíce využívané online marketingové nástroje, aby je dokázal správně zvolit k dosažení marketingových, reklamních a informačních cílů.

Profil absolventa a jeho uplatnenie

Absolvent získá adekvátní znalosti z teorie a praxe marketingu, marketingové komunikace, digitálního marketingu a on-line reklamy. Praktické schopnosti a zručnosti umožní v budoucnu získat nové zákazníky, zvýšit prodej a zisk firmy a konkurence schopnost. Po úspěšném absolvování bloku volitených předmětů získá student certifikát.

Absolvent získá schopnost:

  • prostřednictvím přístupu zvaného inbound marketing efektivně využít náklady,
  • pomocí bezplatné formy- blogování- etablovat společnost na trhu, a tak ji dostat do povědomí ,
  • přes budování fanouškovské základny na sociálních sítích efektivně šířit informace,
  • efektivně využívat e-mail jako účinný nástroj s vysokou mírou konverze,
  • pomocí SEO optimalizace zlepšit pozici webu ve vyhledávači
  • přes PPC kampaně propagovat svůj produkt, specilání akci, blogy nebo online video
  • budovat pozitivní image a upevnit značce nejen místo na trhu, ale zejména vytvožit pozicioning ve vnímání veřejnosti (PR)
  • vytvořiť video content – jak by mělo video vypadat a s čím je třeba počítať pri přípravě,
  • vytvořiť virální content, který zaáhne množství lidí,
  • prostřednictvím stále atraktívního Affiliate marketingu zvýšiť prodej produktu,
  • profitovat pomocí zákaznícké podpory (Customer service).
  • pracovat s analytickými nástroji (Google Analytics) a vyhodnocovat návštevnost webu

Mediální komunikace – Bc.

Charakteristika oboru

Cílem bakalářského studia v programu Masmediální komunikace je připravit tvořivé pracovníky masmediální a marketingové specializace, kteří v praxi využijí nejnovější znalosti a postupy v tvorbě při využívání mediální techniky. Absolvent získá vědomosti a zručnosti z printové, rozhlasové, televizní, filmové, internetové a multimediální žurnalistiky, mediální informatiky, z teorie a praxe marketingu, reklamy, práce s veřejností a všeobecné marketingové komunikace.

Délka studia

3 roky

Forma studia

1. stupeň (Bc.) - prezenční, kombinovaná

Místo studia

PEVŠ, Tematínska 10, Bratislava

Začátek studia

říjen

Cena investice do vzdělání

2090 € (56 476 Kč) prezenční , 1 890 € (51 072 Kč) kombinovaná s možností semestrálních nebo mesíčních splátek

Přijímací řízení

Bez přijímacích zkoušek

Poplatek za přijímací řízení

20 €

Předpoklady pro přijetí

Získání úplného středního nebo úplného středního odborného vzdělání ukončené maturitní zkouškou.

Cílová profese

V médiích, v reklamní, PR nebo full servisní agentuře, ve firmě jako marketingový pracovník.



Studijní zaměření pro zvýšení praktických zručností pro studenty prvních ročníků bakalařského studia

 Politická komunikace

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Studijní zaměření zahrnuje poznatky z oblasti médií, o jejich obsahu a formě, řízení médií, politických věd, sociologie, ekonomiky, psychologie, manažerské, mediální a politické etiky, managementu médií. To znamená nejen potřednou teorii masmediální a politické komunikace ale také praxi. Student se naučí vytvářet mediální a politické strategie pro státní instituce, orgány samosprávy, politické subjekty, jako i v nadnárodní společnosti. Vybrané předměty pomohou získat přehled o domácí a zahraniční politické scéně, v mezinárodních vztazích, mediálním právu a legislativě.

Profil absolventa a jeho uplatnění

Absolvent se stane znalcem na analýzu politických procesů, bude ovládat principy domácí a zahraniční politiky a naučí se vytvářet politické programy na celostátní a regionální úrovni. Zároveň bude schopný samostatně tvořit programy v oblasti domácí i zahraniční politiky, organizovat analytickou práci, hodnotit politické procesy a tvořit politické kampaně. Otevírá se mu tak možnost působit v analytických strukturách politických stran, orgánů státní správy, tvořivých týmu občanských sdružení, v oblasti regionálního rozvoje, přeshraniční spolupráce, a také v nadnárodních společnostech ( instituce Evropské unie, NATO a agentury OSN). Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá certifikát. Absolvent navíc získá teoretické vědomosti a předpoklady na případně doktorandské studium.

Marketing cestovního ruchu

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Cílem studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je vzdělávání a praktická příprava odborníků – schpných se uplatnit v sektoru cestovního ruchu doma i v zahraničí. Studium poskytuje vědomosti z oblasti ekonomie, práva, managemetu a marketingu, účetnictví a financí, územně-správního členění, historických souvislostí, zvyklostí obyvatelstva v regionech, komunikačních znalostí minimálně ve dvou světových jazycích, geografické znalosti, znalosti z informatiky, kreativních metod marketingu, tvorby produktů cestovního ruchu, ekonomicko-finanční analýzy podniků, obchodního podnikání a pod.. V rámci studia se student může zaměřit na teoretickou a praktickou přípravu i v širším geografickém kontextu vzhledem k otevřeným hranicím EU a další přeshraniční spolupráci.

Profil absolventa a jeho uplatnění

Absolvent studijního zaměření Marketing cestovního ruchu je připravený pro praxi na základním a středním stupni řízení v podnikové sféře služeb cestovního ruchu. Také umí řídit procesy v podniku cestovního ruchu a organizace na základním a středním stupni managementu. Vzhledem k absolvování předmětů provázaných s praxí je připravený v této oblasti i samostatně podnikat. Uplatnit se také může i ve veřejné a regionální státní správě orientované na místní, regionální i vesnický turismus.

Digitální marketing

Studium probíhá formou bloku volitelných předmětů. Studenti tak mají možnost získat při studiu bakalářského a magisterského titulu navíc i certifikát, který je atestem kvality jejich odborných vědomostí a přípravy pro výkon svého povolání ve velmi praktickém a bezproblémovém uplatnění vzdělání ve specializovaném oboru.

Primárním cílem je vymezit digitální marketing jako stantartní a unikátní element marketingové komunikace. Student získá přehled o marketingových a komunikačních aktivitách na internetu( webové stránky, internetové reklamy a sociální média) a také komunikaci prostřednictvím mobilních zařízení ( tablety, smatfony). Získá klíčové informace o internetové reklamě, její formáty a využití. Seznámí s nevyhnutelnými kroky při tvorbě reklamy na internetu ( definování potřeb, reklamní komunikační cíle, cílové skupiny, produkt, konkurence, média) Osvojí si nejvíce využívané online marketingové nástroje, aby je dokázal správně zvolit k dosažení marketingových, reklamních a informačních cílů.

Profil absolventa a jeho uplatnění

Absolvent získá adekvátní znalosti z teorie a praxe marketingu, marketingové komunikace, digitálního marketingu a on-line reklamy. Praktické schopnosti a zručnosti umožní v budoucnu získat nové zákazníky, zvýšit prodej a zisk firmy a konkurence schopnost. Po úspěšném absolvování bloku volitelných předmětů získá student certifikát.

Absolvent získá schopnost:

  • prostřednictvím přístupu zvaného inbound marketing efektivně využít náklady,
  • pomocí bezplatné formy- blogování- etablovat společnost na trhu, a tak ji dostat do povědomí ,
  • přes budování fanouškovské základny na sociálních sítích efektivně šířit informace,
  • efektivně využívat e-mail jako účinný nástroj s vysokou mírou konverze,
  • pomocí SEO optimalizace zlepšit pozici webu ve vyhledávači
  • přes PPC kampaně propagovat svůj produkt, specilání akci, blogy nebo online video
  • budovat pozitivní image a upevnit značce nejen místo na trhu, ale zejména vytvožit pozicioning ve vnímání veřejnosti (PR)
  • vytvořiť video content – jak by mělo video vypadat a s čím je třeba počítať pri přípravě,
  • vytvořiť virální content, který zaáhne množství lidí,
  • prostřednictvím stále atraktívního Affiliate marketingu zvýšiť prodej produktu,
  • profitovat pomocí zákaznícké podpory (Customer service).
  • pracovat s analytickými nástroji (Google Analytics) a vyhodnocovat návštevnost webu

Novinky

Archiv novinek
12.06.2017

PANEURÓPSKA VYSOKÁ ŠKOLA ZÍSKALA NOVÝCH PARTNEROV PRE VZDELÁVANIE

V priebehu posledných dní pribudli do portfólia spolupracovníkov Paneurópskej vysokej školy dve nové mená: Slovenská asociácia malých a stredných podnikov a živnostníkov (SAMP) a spoločnosť INCOMA.

Jednou z priorít Paneurópskej vysokej školy je čo najefektívnejšie prepojiť vzdelávanie s praxou. Vďaka uzatvoreným spoluprácam so širokým spektrom spoločností, inštitúcií a organizácií […]

Zobrazit celý článek
25.05.2017

STUDENTI VŠPP BYLI ÚSPĚŠNÍ V JARNÍ ČÁSTI PROJEKTU STUDENTBROKER 2017

Každý student měl k dispozici virtuální milion korun českých, který investoval do českých i zahraničních akcií a v rámci školního semestru co nejefektivněji budoval své portfolio cenných papírů dle osnov příslušné vysoké školy nebo univerzity. V další části investiční platformy […]

Zobrazit celý článek
30.04.2017

Erasmus vám otevře bránu do světa

Vydat se do světa „na zkušenou“ je pro české studenty stále přitažlivější. Program Erasmus + jim totiž otevírá bránu nejen do Evropy, ale také k atraktivnějšímu uplatnění na trhu práce.

Zahraniční pobyt vám umožní poznat kulturu dané země, zdokonalit vaše jazykové dovednosti, […]

Zobrazit celý článek

Rezervuj si své místo studia

Přihlášení je rychlé, snadné a ZDARMA.